بازی جی تی ای ۶ ظاهراً «اوایل ۲۰۲۵» از راه می‌رسد

بازی جی تی ای ۶ ظاهراً «اوایل ۲۰۲۵» از راه می‌رسد

راک‌استار گیمز یک آگهی شغلی جدید منتشر کرده که بر اساس آن، جی تی ای ۶ ممکن است در اوایل سال ۲۰۲۵ منتشر شود. این آگهی، «تست‌کنندگان بومی‌سازی» را استخدام می‌کند که مسئول به حداکثر رساندن کیفیت محصول نهایی هستند.

طبق گفته‌ی راک‌استار گیمز، بازی جی تی ای ۶ برای عرضه در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است؛ اما به دلیل وجود تأخیرهای فراوان در صنعت بازی‌های ویدیویی، این چارچوب زمانی برای نتیجه‌گیری دقیق بسیار مبهم است.

اکنون راک‌استار گیمز درحال استخدام تسترهای بومی‌سازی روسی است و قصد دارد آن‌ها را با قراردادی ۱۲ ماهه استخدام کند. این نشان می‌دهد که GTA 6 شاید تا پایان دوره‌ی این قرارداد منتشر شود.

بومی‌سازی معمولاً در انتهای مراحل توسعه انجام می‌شود و این قرارداد در مارس ۲۰۲۵ (اسفند ۱۴۰۳ و فروردین ۱۴۰۴) به پایان می‌رسد، بنابراین انتظار می‌رود جی تی ای ۶ در همان زمان منتشر شود.

اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، راک‌استار می‌تواند بازی را در ماه مارس یا چند ماه بعد منتشر کند. همچنین آگهی شغلی برای کارکنان تضمین کیفیت یعنی اینکه تیم راک‌استار از مدت‌ها پیش روی پروژه‌ی ترجمه‌ کار کرده است.

اخیراً یک افشاگر قابل‌ اعتماد اعلام کرد که GTA 6 به‌زودی وارد مراحل نهایی توسعه می‌شود. با توجه به آگهی منتشرشده و افشاگری اخیر، می‌توان نتیجه گرفت که بازی پرطرفدار Grand Theft Auto به‌احتمال قوی اوایل سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت تیک-تو اینتراکتیو اعلام کرده که راک‌استار به دنبال ساخت یک بازی بی‌نقص است و در انتشار آن عجله نخواهد کرد. بدین ترتیب احتمال تأخیر در انتشار بازی وجود دارد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)