درخواست طرفداران GTA VI: سال ۲۰۲۴ را رد کنیم و مستقیماً وارد ۲۰۲۵ شویم

درخواست طرفداران GTA VI: سال ۲۰۲۴ را رد کنیم و مستقیماً وارد ۲۰۲۵ شویم

طرفداران بازی GTA 6 بسیار مشتاق هستند تا این بازی جدید را هرچه سریع‌تر تجربه کنند.

بازی GTA 6 طبق اعلام راک‌استار در سال ۲۰۲۵ منتشر می‌شود، اما بسیاری از طرفداران بازی نمی‌توانند تا آن موقع صبر کنند و خواهان انتشار زودتر از موعد بازی هستند.

اخیراً درخواستی در شبکه‌ی اجتماعی ردیت توسط کاربران به ثبت رسیده که براساس آن کاربران از راک‌استار می‌خواهند از سال ۲۰۲۴ چشم‌پوشی کرده و بازی GTA 6 را همین حالا منتشر کند. این درخواست تاکنون ۲۰ هزار امضا داشته است.

البته که این یک اقدام طنزگونه است؛ زیرا نمی‌توان از یک سال کامل چشم‌پوشی کرد و راک‌استار چنین کاری انجام نمی‌دهد اما نشان می‌دهد که کاربران تا چه میزان برای GTA 6 اشتیاق دارند.

GTA 6 در زمان انتشار اولین تریلر بازی، با خبر بدی برای پی‌سی گیمرها همراه بود. این بازی در ابتدا تنها برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد ضمن اینکه راک‌استار اشاره‌ای به تاریخی دقیق برای انتشار بازی نکرده است.

انتشار اولین تریلر بازی GTA 6 باعث شد رکوردشکنی‌های جدیدی اتفاق بیفتد و از آن موقع تاکنون بحث پیرامون این بازی به‌خصوص زمان دقیق انتشار بازی بسیار داغ است. عده‌ای از کاربران می‌گویند باید تا سال ۲۰۵۰ صبر کنند تا راک‌استار این بازی را در کنار GTA 7 منتشر کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)