بازی GTA VI یوتیوب و شبکه‌های اجتماعی را به آتش کشید

بازی GTA VI یوتیوب و شبکه‌های اجتماعی را به آتش کشید

تریلر مورد انتظارترین بازی دهه‌ی اخیر یعنی جی تی ای ۶، در شبکه‌های اجتماعی غوغا به پا کرده است.

آخرین نسخه‌ی بازی GTA با نام GTA 5 در سال ۲۰۱۳ میلادی منتشر شد و پس از گذشت ۱۰ سال، هنوز هم در لیست محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی جا خوش کرده است. پس از سال‌ها، این‌بار نوبت GTA 6 رسید که خودنمایی کند.

همه‌چیز از پست راک‌استار در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) و اعلام زمان پخش تریلر GTA 6 شروع شد. قرار بود امروز، چهاردهم آذر ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران، راک‌استار تریلر GTA 6 را در کانال یوتیوب خود پخش کند؛ اما برخلاف تصورات، تریلر بازی GTA 6 بامداد امروز به‌ وقت ایران پخش شد.

طبق شایعات و صحنه‌هایی که در تریلر پخش شد، نقش‌آفرینی در بازی GTA 6 در ایالت لئونیدا و شهر خاطره‌انگیز وایس سیتی جریان خواهد داشت.

پست تیزر و اعلام زمان پخش تریلر GTA 6 تابه‌حال بیش از ۲ میلیون لایک و ۱۸۳ میلیون بازدید گرفت و آمار پست مربوط به تریلر رسمی از ۶۰ میلیون بازدید و یک میلیون لایک گذشت. ویدئوی تریلر بازی تنها ۱۰ ساعت پس از انتشار در کانال یوتیوب راک‌استار، بیش از ۵۳ میلیون بازدید کسب کرد.

راک‌استار در بیانیه‌ای شایعات مبنی‌بر انتشار بازی محبوب GTA در سال ۲۰۲۵ تنها برای کنسول‌های بازی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس را تأیید کرد. راک‌استار رسم انتشار GTA 5 را پیش گرفته‌ است و احتمالاً یک سال پس از انتشار GTA 6 برای کنسول‌های بازی، این بازی را برای کامپیوترهای شخصی منتشر می‌کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)