HMD Global برنامه ی زمانی انتشار اندروید 11 را تغییر داد

HMD Global برنامه ی زمانی انتشار اندروید 11 را تغییر داد
اچ‌ ام‌ دی گلوبال اعلام کرد که زمان انتشار اندروید ۱۱ برای برخی از گوشی‌ هایش را تغییر داده است و هشت مدل گوشی هوشمند نوکیا، اندروید ۱۱ را در سه‌ ماهه ‌ی دوم ۲۰۲۱ دریافت خواهند کرد.

HMD Global برنامه ی زمانی انتشار اندروید 11 را تغییر داد

به گزارش جی اس ام آرنا، در سال 2020 اچ ام دی گلوبال برنامه ی زمانی انتشار به روزرسانی اندروید 11 را برای گوشی های هوشمند نوکیا منتشر کرد که در این بین نام 15 گوشی که قرار بود آخرین نسخه ی اندروید را بین سه ماهه ی چهارم 2020 و سه ماهه ی دوم 2021 دریافت کنند، ذکر شده بود.

از این تعداد، هفت مدل اندروید 11 را دریافت کرده اند و به روزرسانی سایر مدل ها به تاخیر افتاده است؛ در حالی که انتظار می رفت گوشی های باقی مانده در بازه ی زمانی وعده داده شده، اندروید 11 را دریافت می کنند. حالا دارندگان این گوشی ها باید بیشتر منتظر بمانند تا طعم اندروید 11 را بچشند.

HDM Global  نقشه ی راه به روزشده را برای دریافت آخرین نسخه ی اندروید 11 گوشی های هوشمند نوکیا منتشر کرده است. طبق گفته ی اچ ام دی، نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 و نوکیا 9 پیور ویو که قرار بود اندروید 11 را در سه ماهه ی دوم 2021 دریافت کنند، در سه ماهه ی سوم دریافت خواهند کرد؛ یعنی بین جولای و سپتامبر (بین تیر تا مهر 1400).

 فهرست گوشی های هوشمندی که قرار است اندروید 11 را در سه ماهه ی دوم 2021 دریافت کنند شامل نوکیا وان پلاس، نوکیا 5.4، نوکیا 1.4، نوکیا 2.4، نوکیا 1.3، نوکیا 3.4 و نوکیا 5.3 است. چهار مدل آخر قرار بود قبل از آوریل (فروردین و اردیبهشت 1400) این به روزرسانی را دریافت کنند.
حالا باید ببینیم آیا HDM Global این بار به برنامه ی زمانی خود پایبند است یا خیر.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)