آنر 50 با برخورداری از سرویس های موبایل گوگل، 4 آبان عرضه خواهد شد

آنر 50 با برخورداری از سرویس های موبایل گوگل، 4 آبان عرضه خواهد شد
آنر به طور رسمی در حساب توییتر خود که در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان )، آنر 50 با بهره مندی از سرویس های موبایل گوگل در اروپا عرضه خواهد شد و محیط برنامه جامع تر و تجربه فوق العاده ای در اختیار علاقه مندان قرار خواهد داد.

آنر 50 با برخورداری از سرویس های موبایل گوگل، 4 آبان عرضه خواهد شد

به گزارش جی اس ام آرنا، آنر به وعده خود عمل کرده است و تا پایان امسال سرویس های گوگل را با دستگاه های خود ارائه خواهد داد. آنر 50 اولین دستگاهی خواهد بود که بعد از استقلال این برند چینی، قرار است در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان 1400) در اروپا با سرویس های موبایل گوگل در دسترس قرار بگیرد.

آنر 50 به این برند کمک کرد تا به سومین فروشنده ی بزرگ گوشی هوشمند در چین تبدیل شود و انتظار دارد در سایر بازارها محبوبیت زیادی کسب کند.

طرفداران چینی تجربه کار با آنر 50 و آنر 50 پرو دارند؛ اما به نظر می رسد نسخه ی معمولی در سایر بازارها در دسترس قرار بگیرد.
آنر 50 معمولی هنوز هم برای افرادی که تمایل به داشتن گوشی هوشمند با عملکرد و دوربین عالی هستند، انتخابی مناسب است.

از مشخصات این گوشی آنر می توان به تراشه ی اسنپدراگون 778G با قابلیت 5G، اندروید 11، دوربین اصلی 108 مگاپیکسل اشاره کرد. انرژی آنر 50 را باتری با ظرفیت 4300 میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات تامین می کند که گفته می شود در مدت زمان 20 دقیقه درصد شارژ از صفر به 70 درصد می رسد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)