آنر Magic5 Ultimate با بدنه پشتی چرمی و دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

آنر Magic5 Ultimate با بدنه پشتی چرمی و دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

آنر با برگزاری رویدادی در چین گوشی هوشمند Magic5 Ultimate را رونمایی کرد. این محصول درواقع به‌عنوان نسخه‌ی ویژه‌ی خانواده‌ی Magic5 برای بازار داخلی چین طراحی شده است.

Magic5 Ultimate از بدنه‌ای چرمی و زیبا بهره می‌برد و می‌توان آن را نسخه‌ای از Magic 5 Pro با ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۱۶ گیگابایت رم در نظر گرفت. این گوشی در رنگ مشکی یا نارنجی و با بدنه‌ی پشتی از جنس چرم گیاهی عرضه می‌شود. علاوه‌براین، آنر یک قاب محافظ سفارشی و هدفون USB C در جعبه‌ی این محصول ارائه می‌دهد.

به‌گزارش GSMArena، آنر Magic5 Ultimate با مشخصاتی شبیه نسخه‌ی پرو این گوشی فروخته می‌شود. این محصول از نمایشگر ۶٫۸۱ اینجی LTPO OLED با وضوح ۲۸۴۸ در ۱۳۱۲ پیکسل و نرخ نوسازی تطبیقی تا ۱۲۰ هرتز، تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2، شانزده گیگابایت رم و باتری ۵۴۵۰ میلی آمپرساعتی با قابلیت پشیبانی از فناوری شارژ سریع سیمی ۶۶ وات بهره می‌برد.

Magic5 Ultimate به دوربین سلفی دوگانه مجهز است: یکی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و دیگری دوربین تشخیص عمق. همچنین، این محصول از دوربین پشتی سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با f/1.6 و دوربین پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۳٫۵ برابری و دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از فوکوس خودکار و امکان تبت تصاویر ماکرو استفاده می‌کند.

خریداران چینی می‌توانند آنر Magic5 Ultimate را از همین‌حالا با قیمت ۶,۶۹۹ یوان (حدود ۹۰۸ یورو) سفارش دهند. ناگفته نماند عرضه‌ی این گوشی نیز از ۲۰ مارس (۲۹ اسفند ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)