آنر پلی 20 در سکوت کامل خبری معرفی شد

آنر پلی 20 در سکوت کامل خبری معرفی شد
آنر پلی 20 فاقد حسگر اثر انگشت است؛ اما ویژگی های مثبتی از جمله باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت و تراشه Unisoc T610 است.

آنر پلی 20 در سکوت کامل خبری معرفی شد

پس از جدا شدن برند آنر از هواوی، بسیاری انتظار داشتند آنر محصولات جدید خود را با تبلیغات گسترده معرفی کند؛ اما به نظر میرسد سران آنر تصمیم به فعالیت بدون سروصدا گرفته اند. آخرین دستاورد این شرکت چینی، گوشی هوشمند آنر پلی 20 نام دارد که در سکوت خبری معرفی و عرضه شده است. از نظر مشخصات سخت افزاری میتوان گفت آنر پلی 20 در میان محصولات اقتصادی با سخت افزاری بین گوشی های هوشمند پایین رده و میان رده قرار میگیرد. آنر پلی 20 مانند اغلب محصولات هم رده، از باتری با ظرفیت قابل توجه برخوردار است؛ اما داشتن ماژول دوربین دوگانه با توانایی بالا در ثبت تصاویر با کیفیت و قیمتی رقابتی، سبب میشود ارزش خرید آنر پلی 20 نسبت به مدل های هم رده افزایش یابد.

رسانه خبری GSMArena گزارش میدهد در دل آنر پلی 20 تراشه Unisoc T610 جای گرفته که از لیتوگرافی 12 نانومتری برخوردار است و وظیفه تولید انبوه آن را TSMC به عهده دارد. تراشه Unisoc T610 پردازنده ای 8 هسته ای دارد که از 2 هسته Cortex-A75 و 6 هسته Cortex-A55 تشکیل میابد. تمامی هسته های این پردازنده در فرکانس 1/8 گیگاهرتز فعالیت میکنند.

آنر در نظر دارد محصول جدید خود را از نظر رم در سه ظرفیت 4، 6 و 8 گیگابایتی روانه بازار کند. هر سه مدل از حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی برخوردار هستند که البته به لطف برخورداری آنر پلی 20 از درگاه micro SD، امکان افزودن حافظه تا سقف 512 گیگابایت وجود دارد.

برند محبوب چینی برای گوشی جدید صفحه نمایش 6/51 اینچی با پنل LCD و رزولوشن +HD در نظر گرفته است. در بالای صفحه نمایش، بریدگی با طراحی آبشاری برای قرار گرفتن دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده تا نسبت صفحه نمایش به بدنه افزایش یابد. پنل پشتی آنر پلی 20 میزبان ماژول دوربین دوگانه است که متشکل شده از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی. نکته جالب در مورد ماژول دوربین اصلی آنر پلی 20 برخورداری آن از 4 حفره است؛ دو حفره را دوربین های 13 و 2 مگاپیکسلی پر کرده اند، یک حفره به فلش LED اختصاص یافته و حفره چهارم خالی است. در واقع روی حفره چهارم، لوگویی قرار گرفته که کاربردی جز مزین ساختن ماژول دوربین ندارد.
بر خلاف گوشی های هوشمند موجود در بازار که برخورداری از اسکنر اثر انگشت از ویژگی های مشترکشان شناخته میشود، آنر پلی 20 فاقد چنین حسگری است. محصول جدید برند چینی از باتری ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت برخوردار است که امکان شارژ 10 وات آن با درگاه USB-C وجود دارد. از دیگر ویژگی های آنر پلی 20 میتوان به برخورداری از جک هدفون 3/5 میلیمتری، سیستم عامل اندروید 10 و Magic UI 4.0 اشاره کرد. فروش آنر پلی 20 در چین شروع شده است و علاقه مندان میتوانند محصول جدید برند چینی را در یکی از چهار رنگ سفید، مشکی، آبی و نقره ای گرادیانی (نقره ای-صورتی) خریداری کنند. ارزانترین مدل آنر پلی 20 با 4 گیگابایت رم، قیمتی معادل 138 دلار دارد و برای مدل 8 گیگابایت رم باید هزینه ای معادل 215 دلار پرداخت کرد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)