«جادو» آنر به کنگره جهانی موبایل می‌آید

«جادو» آنر به کنگره جهانی موبایل می‌آید

آنر حضور خود در رویداد MWC 2024 را با انتشار دعوت‌نامه‌ای اعلام کرده است. جدیدترین گوشی آنر که قبلاً در چین رونمایی شده، قرار است در ۲۵ فوریه (۲ اسفندماه) در کنگره‌ی جهانی موبایل حضور پیدا کند.

کنفرانس آنر اطلاعات جدیدی ارائه نخواهد داد و مطابق بیانیه‌ی این شرکت در ایکس قرار است رونمایی دوباره‌ی گوشی آنر مجیک ۶ و گوشی آنر مجیک V2 را شاهد باشیم.

مجیک ۶ و مجیک ۶ پرو به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز هستند که برخی ویژگی‌های جذاب هوش مصنوعی را نوید می‌دهد. مدل پرو از دوربین پریسکوپی ۱۸۰ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی ۲٫۵ برابری برخوردار است که به‌گفته‌ی آنر فاصله‌ی کانونی ۶۸ تا ۲۷۰ میلی‌متر را پوشش می‌دهد.

در همین حال، آنر مجیک V2 عنوان نازک‌ترین گوشی تاشدنی دنیا را یدک می‌کشد. قیمت گوشی در اروپا ۱٬۶۹۹٫۹۹ پوند خواهد بود و مشخصات و نرم‌افزار آن با بهترین گوشی‌ های سال گذشته برابری می‌کند. این گوشی همراه با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و اندروید ۱۳ در چین عرضه شده است.

در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال، ممکن است جزئیات عرضه‌ی جهانی گوشی مجیک V2 RSR، اعلام شود. این گوشی نسخه‌ی سفارشی Magic V2 و حاصل همکاری آنر و پورشه است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)