شایعه: های‌سیلیکون هواوی تولید آزمایشی تراشه‌ی پنل OLED منعطف را آغاز کرد

شایعه: های‌سیلیکون هواوی تولید آزمایشی تراشه‌ی پنل OLED منعطف را آغاز کرد

شایعه: های‌سیلیکون هواوی تولید آزمایشی تراشه‌ی پنل OLED منعطف را آغاز کرد

طبق تازه‌ترین اخبار، های‌سیلیکون، زیرمجموعه‌ی هواوی، تولید آزمایشی اولین تراشه‌ی درایور پنل OLED منعطف را آغاز کرده است.

پس از تحریم‌های سخت‌گیرانه‌ی ایالات متحده، ساخت تراشه‌های گوشی هوشمند برای های‌سیلیکون هواوی تقریبا غیرممکن شده است؛ اما به نظر می‌رسد این شرکت چینی روی اولین تراشه‌ی درایور مخصوص برای پنل OLED منعطف کار می‌کند.

اگر جدیدترین گزارش ارائه شده توسط منبع چینی درست باشد، تراشه‌ی درایور مخصوص پنل OLED منعطف های‌سیلیکون وارد مرحله‌ی تولید آزمایشی شده است. برای افرادی که اطلاع ندارند، تراشه‌ی درایور OLED منعطف، روشنایی هر پیکسل را در صفحه‌نمایش کنترل می‌کند.

طبق گزارش Gizmochina، محصول یاد شده در نیمه‌ی اول سال آینده میلادی، وارد فاز تولید انبوه خواهد شد. انتظار می‌رود تراشه‌ی درایور مخصوص پنل OLED منعطف تا پایان سال جاری به تأمین‌کنندگان تحویل داده شود. با توجه به اینکه تراشه‌ی جدید توسط هواوی توسعه داده خواهد شد، انتظار می‌رود آن را برای محصولات آینده‌ی خود استفاده کند؛ البته گفته می‌شود قبلا نمونه‌هایی برای آزمایش به BOE و آنر فرستاده شده است.

طبق تازه‌ترین گزارش، غول فناوری چینی در تلاش است تا مستقل شود و برای جبران تحریم‌های اعمال شده توسط ایالات متحده، قصد دارد اولین کارخانه‌ی تولید تراشه را در ووهان راه‌اندازی کند. هواوی در اوایل این ماه برای تقویت زنجیره تامین داخلی خود با یک شرکت چینی قراردادی منعقد کرده است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)