تکنولوژی هوش مصنوعی Kirin9000 هواوی ؛ تبدیل فیلم های تار و قدیمی به FHD

تکنولوژی هوش مصنوعی Kirin9000 هواوی ؛ تبدیل فیلم های تار و قدیمی به FHD

تکنولوژی هوش مصنوعی Kirin9000 هواوی می تواند فیلم های با کیفیت پایین، تار و قدیمی را به فیلم Full HD با وضوح بالا تبدیل کند.

هواوی به تازگی از فناوری جدید ویدیوئی خود که در اصل سیستم هوش مصنوعی روی پردازنده Kirin9000 است، رونمایی کرده. این هوش مصنوعی می تواند فیلم های قدیمی با رزولوشن 540p را به FHD 1080p تبدیل کند.

غول فناوری چینی برای نشان دادن فناوری در حال توسعه خود به Weibo، یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی رفت. در پست آنلاین این وب سایت، فناوری فوق العاده نمونه گیری تکنولوژی هوش مصنوعی Kirin9000 هواوی قابل مشاهده است که فیلم های با کیفیت را به محتوای با کیفیت بالا تبدیل می کند.


برای مثال در این مطلب تصاویر خاصی از یک مارمولک به اشتراک گذاشته شد، که کیفیت آن با وضوح پایین تر و دارای نویزهای زیادی در تصویر بود، در حالی که نسخه ویرایش شده با کیفیت 1080p و رنگ های روشن تری بود که جزئیات بیشتری نیز در آن حفظ می شود.

سپس این تکنولوژی با ویرایش تصاویری از اعداد مختلف و چند نمونه تصویر دیگر امتحان شد. بهبود تصویر اعداد نشان داد که اعداد در تصویر بهبود یافته بسیار واضح تر هستند، که باعث سهولت در خواندن می شود،در حالی که در برخی تصاویر از سوژه های انسانی جزئیات قابل مشاهده در درزهای لباس و لوازمی را که سوژه می پوشد به طرز قابل توجهی بهبود می یابد.

این فناوری همچنین با کیفیت پایین 360p و حتی 270p هم کار می کند. جنبه جالب توجه دیگر این فناوری این است که می تواند چهره ها را نیز شناسایی کند و بهینه سازی های جزئی را ارائه می دهد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)