هواوی میت ۶۰ احتمالاً به دوربین‌های بزرگ‌تر از نسل قبل مجهز خواهد شد

هواوی میت ۶۰ احتمالاً به دوربین‌های بزرگ‌تر از نسل قبل مجهز خواهد شد

در روزهای اخیر، شاهد فاش‌شدن تصویری از فریم فلزی هواوی میت ۶۰ بودیم که براساس آن، مشخص شد گوشی مذکور از جزیره‌ی دوربین دایره‌ای بهره خواهد برد. اکنون، تصویر جدیدی از این محصول فاش‌ شده است که نگاهی دقیق‌تر به بخش دوربین ارائه می‌دهد.

تصویر فاش‌شده از میت ۶۰ نشان می‌دهد که این دستگاه از سه دوربین پشتی بهره خواهد برد. طبق شایعه‌ها و گزارش‌های قبلی، این گوشی از حسگرهای جدید و دوربین پریسکوپی استفاده خواهد کرد که همگی برای عکاسی در شرایط کم‌نور بهینه‌ شده‌اند. علاوه‌براین، برچسب XMAGE روی سیستم دوربین پشتی این دستگاه نشان می‌دهد که از فناوری پردازش تصویر اختصاصی هواوی بهره خواهد برد.

طبق گزارش‌های پیشین، انتظار می‌رود که میت ۶۰ از نمایشگر ۶٫۷ اینچی OLED با وضوح ۱.۵K بهره ببرد که تقریباً مشابه وضوح ۲۷۰۰ در ۱۲۲۴ پیکسلی نمایشگر میت ۵۰ است.

سال ۲۰۲۰، هواوی در سری P40 از دوربین سلفی تعبیه‌شده در بریدگی قرصی‌شکل بهره گرفت و امکان دارد از همین سبک در میت ۶۰ نیز استفاده کند. البته این بار بریدگی دوربین سلفی در مرکز بالای نمایشگر قرار خواهد گرفت و هواوی احتمالاً از‌ آیفون ۱۴ پرو اپل در طراحی این بخش الهام گرفته است.

بخش قرصی‌شکل بالای نمایشگر میت ۶۰ دوربین سلفی و حسگر تشخیص‌عمیق سه‌بعدی را در خود جا خواهد داد و این یعنی غول فناوری چینی ازجمله معدود شرکت‌هایی است که همچنان به اسکن بیومتریک چهره اعتقاد دارد.

هواوی برنامه‌ی زمانی دقیقی برای معرفی گوشی‌های جدیدش ندارد؛ بنابراین، گزارش‌های متعددی وجود دارند که هرکدام به تاریخ خاصی برای معرفی میت ۶۰ اشاره کرده‌اند. طبق برخی شایعه‌ها، این شرکت از نسخه‌ی 4G تراشه‌های اسنپدراگون در این گوشی استفاده نخواهد کرد و به‌جای آن از تراشه‌ی اختصاصی خود بهره خواهد گرفت.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)