لپ تاپ هواوی میت بوک 16 در تاریخ 29 اردیبهشت معرفی خواهد شد

لپ تاپ هواوی میت بوک 16 در تاریخ 29 اردیبهشت معرفی خواهد شد

لپ تاپ هواوی میت بوک 16

انتظار میرود هواوی در کنار میت بوک 16، از محصولات دیگری مانند هدست بی سیم فری بادز 4 در تاریخ 29 اردیبهشت ماه رونمایی کند.

پس از مشکلاتی که هواوی به دلیل تحریم های سخت گیرانه ایالات متحده با آن ها مواجه شد، شرکت چینی تلاش میکند با کسب بیشتر از بازار گجت های قابل حمل مانند لپ تاپ، ضرر به وجود آمده از افت فروش تلفن هوشمند را جبران کند. یکی از این گام ها معرفی لپ تاپ میت بوک 16 خواهد بودکه به گفته GSMArena، در 19 می (29 اردیبهشت) معرفی خواهد شد.

رویداد پیش روی هواوی تنها به معرفی میت بوک 16 خلاصه نمیشود و شرکت چینی در نظر دارد از هدست واقعا بی سیمی به نام فری بادز 4 نیز رونمایی کند. این رویداد که تیزرهایی از آن در ویبو منتشر شده است، در چین برگزار خواهد شد.

میت بوک 16 با لپ تاپ میت بوک دی 16 متفاوت خواهد بود؛ البته دقیقا نمیدانیم چه تفاوت هایی دارند و متاسفانه در گزارش اشاره ای به تفاوت سخت افزاری یا ظاهری دو محصول نشده است. میت بوک دی 16 اکنون در بازار وجود دارد و علاقه مندان میتوانند به خرید آن اقدام کنند.

از جمله محصولات دیگری که انتظار میرود در رویداد هواوی معرفی شوند، ساعت هوشمند واچ 4 ایکس برای کودکان، ترازوی Scale 3 Pro، روتر اچ 6 و دو مانیتور برای رایانه شخصی خواهد بود. یکی از مانیتور ها مناسب محیط اداری و مدل دیگر برای حوزه گیمینگ عرضه میشود. متاسفانه گزارش به جزئیات مشخصات سخت افزاری مانیتورهای هواوی اشاره ای نکرده است.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)