سیستم‌عامل HarmonyOS هواوی از 220 میلیون کاربر عبور کرد

سیستم‌عامل HarmonyOS هواوی از 220 میلیون کاربر عبور کرد

سیستم‌عامل HarmonyOS هواوی از 220 میلیون کاربر عبور کرد

هواوی در جریان رویداد معرفی P50 Pocket اعلام کرد که هم‌اکنون بیش‌از 220 میلیون کاربر از HarmonyOS استفاده می‌کنند.

ریچارد یو، مدیرعامل گروه کسب‌وکار مصرفی هواوی در جریان رویداد 23 دسامبر (2 دی) اعلام کرد که هم‌اکنون بیش‌از 220 میلیون کاربر از سیستم‌عامل HarmonyOS روی دستگاه‌های هوشمندشان استفاده می‌کنند. به‌گفته‌ی مدیرعامل هواوی، این آمار، HarmonyOS را به سیستم‌عاملی با سریعترین رشد در دنیا بدل کرده است.

دستیابی به 220 میلیون کاربر به‌خودی خود، آمار چشم‌گیری برای HarmonyOS به‌حساب می‌آید؛ اما هواوی می‌گوید فراتر از این اعداد را برای سال آینده هدف گرفته است. درحال‌حاضر HarmonyOS تنها دراختیار کاربران بازار چین قرار دارد؛ اما هواوی احتمالا در سال 2022، سیستم‌عامل اختصاصی خود را به‌صورت جهانی منتشر خواهد کرد؛ البته چینی‌ها هم‌اکنون در مورد برنامه‌هایشان صحبت نکرده‌اند.

HarmonyOS در تاریخ 2 ژوئن 2021 (12 خرداد 1400) با تجربه‌ی کاربری و طراحی متفاوتی برای گوشی‌های هوشمند معرفی شد. قابلیت‌هایی همچون App Snippets و Control Panel برای کنترل آسان دستگاه‌ها و لوازم خانگی هوشمند از روی گوشی از جمله ویژگی‌های کلیدی هارمونی به‌حساب می‌آیند.

هواوی در جریان رویداد 23 دسامبر اعلام کرد که در نیمه‌ی نخست 2022 بیش‌از 100 مدل از دستگاه‌های خود در دسته‌های گوشی هوشمند، تبلت و تلویزیون هوشمند را به سیستم‌عامل HarmonyOS به‌روز خواهد کرد. در فهرست این دستگاه‌ها محصولاتی قدیمی همچون هواوی میت 9 و P10 نیز دیده می‌شوند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)