طرح مفهومی جدید هواوی خبر از صفحه نمایش جدید برای Mate X2 میدهد

طرح مفهومی جدید هواوی خبر از صفحه نمایش جدید برای Mate X2 میدهد
با توجه به موفقیت شرکت هواوی در تولید و عرضه اولین گوشی تاشو خود، حال طرح مفهومی جدید هواوی نوید بخش طراحی جدید برای نسل دوم گوشی تاشو آنها است.

طرح مفهومی جدید هواوی خبر از صفحه نمایش جدید برای Mate X2 میدهد

سازندگان تلفن همراه همچون سامسونگ و هواوی، گوشی های هوشمند تاشو خود را معرفی کرده اند. حال این شرکت ها در تلاشند تا تاخوردگی صفحه نمایش این محصولات را از بین ببرند.

به نظر میرسد غول چینی چیز جدیدی ارائه داده است که به این شرکت اجازه میدهد تا از تاخوردگی گوشی های هوشمند تاشو خلاص شود. بنابراین تمام مشکلات ناشی از چین خوردگی وسط نمایشگر این گوشی ها دیگر وجود نخواهد داشت.

طرح مفهومی جدید هواوی نشانگر آن است که مشکل چین خوردگی بطور کامل حل خواهد شد. این بازتاب نور چین خوردگی، از طریق سه چیز ایجاد میشود. که شامل موجودیت قابلیت تاشوندگی صفحه دوم و مکانیزمی که این دو صفحه را به یکدیگر متصل میکنند.

این طرح مفهومی بیانگر بهبود قابلیت تاشوندگی است که از فشردگی و تاخوردگی صفحه نمایش جلوگیری میکند. با توجه به گزارشات، این تکنولوژی در گوشی تاشو آینده این شرکت استفاده خواهد شد که با نام Mate X2 شناخته میشود. دستگاه فوق، گواهینامه شبکه خود را دریافت کرده است و این بدان معناست که ما به زودی شاهد رونمایی از این محصول خواهیم بود.

البته با توجه به محدودیت های اعمال شده توسط ایالات متحده بر شرکت هواوی، روند تولید گوشی های هوشمند برای این شرکت بسیار سخت تر از گذشته شده است، اما با این حال غول چینی به راه خود ادامه داده و عقب نشینی نخواهد کرد.

کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند در حال آزمایش انواع صفحه نمایش های تاشو هستند تا بتوانند بهترین گزینه را برای جلوگیری از تاخوردگی صفحه نمایش در گوشی های تاشو ارائه کند.

کمپانی های دیگری همچون شیائومی و اوپو نیز در تلاش هستند تا امسال، از یک گوشی تاشو با کمترین میزان تاخوردگی در صفحه نماش رونمایی کنند.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)