گوشی تاشدنی جدید هواوی تأخیر خورد

گوشی تاشدنی جدید هواوی تأخیر خورد

طبق برخی گزارش‌ها، انتظار می‌رفت گوشی تاشدنی هواوی Pocket S2 در دسامبر ۲۰۲۳ معرفی شود؛ اما افشاگری به‌ نام FixedFocus ادعا می‌کند عرضه‌ی گوشی هواوی احتمالاً با تأخیر مواجه خواهد شد. براساس اعلام این منبع، گوشی مذکور در فوریه‌ی ۲۰۲۴ رسماً معرفی می‌شود.

شایعات پیشین به معرفی هم‌زمان Pocket S2 و Nova 12 در ماه جاری اشاره می‌کردند؛ اما به‌نظر می‌رسد معرفی هر دو دستگاه مذکور به سال آینده موکول شده است.

هواوی در بازار گوشی‌های تاشدنی پیشرفت‌های چشمگیری به خود دیده و دستگاه‌های مختلفی را با فرم‌فکتور متفاوت عرضه کرده است. غول فناوری چینی اوایل سال جاری هواوی میت ایکس ۳ و سپس میت ایکس ۵ را روانه‌ی بازار کرد که هر دو با بازخورد مثبت خریداران و کارشناسان مواجه شدند.

طبق شایعات هواوی در حال کار روی گوشی تاشدنی جدیدی است که احتمالاً با نام Pocket 2 عرضه خواهد شد. اکنون تصویری از قاب شفاف گوشی مذکور دردسترس قرار گرفته است که جزئیاتی از طراحی آن را نشان می‌دهد.

تصویر قاب گوشی تاشدنی بعدی هواوی نشان می‌دهد این محصول دو بخش دایره‌ای روی قاب پشتی دارد که بزرگ‌تر از دایره‌های قاب پشتی Pocket S و P50 Pocket به‌نظر می‌رسد. به‌هر‌حال، احتمال دارد این گوشی از طراحی کلی شبیه به دستگاه‌های تاشدنی عمودی کنونی هواوی بهره ببرد.

باید دید قیمت گوشی هواوی Pocket S2 چقدر خواهد بود و آیا سهم این شرکت را در بازار تاشدنی‌ها افزایش خواهد داد یا خیر.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)