هواوی احتمالا اواخر آبان ماه از لپ تاپ جدیدی رونمایی می کند

هواوی احتمالا اواخر آبان ماه از لپ تاپ جدیدی رونمایی می کند
اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه نشان می دهد هواوی ظاهرا روی توسعه لپ تاپ جدیدی از سری میت بوک کار می کند که احتمالا اواخر ماه جاری رونمایی خواهد شد و به نظر می رسد طراحی شبیه به سری مایکروسافت خواهد داشت.

هواوی احتمالا اواخر آبان ماه از لپ تاپ جدیدی رونمایی می کند

یکی از افشاگران شبکه اجتماعی چینی ویبو برای اولین بار اطلاعات مربوط به این لپ تاپ را به اشتراک گذاشته است. او فاش کرد که هواوی در حال برنامه ریزی برای معرفی و عرضه این لپ تاپ جدید تا پایان ماه جاری میلادی در چین است. او همچنین اشاره کرده که از دستگاه آینده هواوی مانند سرفیس مایکروسافت می توان به عنوان لپ تاپ یا تبلت استفاده کرد. البته طبق تصویر منتشر شده، می توان گفت در مقایسه با سرفیس نسبت نمایشگر به بدنه بالاتری دارد.


در این تصویر همچنین اطلاعات دیگری مانند وزن 709 گرمی و برچسب قیمتی که از لپ تاپ های قبلی «میت بوک E» گران تر است، فاش شده است. لپ تاپ اشاره شده در این گزارش اولین لپ تاپ 2 در 1 غول ارتباطات چین محسوب نمی شود و سال 2017 هواوی اولین لپ تاپ دو منظوره خود را تحت عنوان سری میت بوک E روانه بازار کرد و جانشین آن دو سال بعد در چین عرضه شد.

اکنون به نظر می رسد نسل جدیدتر آن قرار است به زودی و در اواخر این ماه معرفی شود. متاسفانه هنوز جزئیات دقیق تری در مورد این دستگاه مانند مشخصات آن منتشر نشده است. با این وجود، می دانیم که ظاهرا در تاریخ 17 نوامبر 2021 (26 آبان) با قیمت حدودی 1100 دلار روانه بازار خواهند شد.

از طرفی دیگر امروز اعلام شده بود که نسل بعدی گوشی های تاشو هواوی ممکن است اوایل سال آینده میلادی عرضه شوند. طبق گزارش ظاهرا غول فناوری چین در حال کار روی گوشی تاشو جدیدی است که اوایل سال آینده با چیپست کایرین 9000 و پشتیبانی از شبکه 4G معرفی خواهد شد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)