حافظه SSD ای دیتا XPG Gammix S70 سرعت 7.4 گیگابایت بر ثانیه را به PS5 می آورد

حافظه SSD ای دیتا XPG Gammix S70 سرعت 7.4 گیگابایت بر ثانیه  را به PS5 می آورد

حافظه SSD ای دیتا XPG Gammix S70 سرعت 7.4 گیگابایت بر ثانیه را به PS5 می آورد

با پشتیبانی پلی استیشن 5 از حافظه های SSD، شرکت های مختلفی چنین محصولاتی را برای این کنسول سونی عرضه می کنند. یکی از آن ها حافظه SSD ای دیتا XPG Gammix S70 است که سرعت خواندن آن اطلاعات 7.4 گیگابایت بر ثانیه را در اختیار کاربران PS5 قرار می دهد.

ای دیتا برای این حافظه SSD از یک هیت سینک اختیاری آلومینیومی استفاده کرده که در زمان اجرای بازی ها با رزولوشن 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه باعث جلوگیری از افزایش چشمگیر دما می شود. بنابراین با توجه به سرعت و دما می تواند گزینه ای مناسب برای گیمر ها باشد.

این حافظه SSD در نسخه های 1و2 ترابایتی در بازار به فروش می رسد که عملکرد نوشتن دیتا در آن ها متفاوت است. سرعت خواندن متوالی داده ها در آن ها یکسان و برابر 7400 مگابایت بر ثانیه است اما سرعت نوشتن داده ها در آن ها فرق می کند.

سرعت خواندن داده ها در مدل 1 ترابایتی به 5500 مگابایت بر ثانیه می رسد، اما در نسخه 2 ترابایتی برابر 6700 مگابایت بر ثانیه است. مدل 1 ترابایتی با قیمت 169.99 دلار و مدل 2 ترابایتی با قیمت 329.99 دلار به فروش می رسد.

ای دیتا اخیرا یک بروزرسانی فریمور برای این حافظه SSD منتشر کرده است که عملکردش را بهبود می دهد که شامل عملکرد بالاتر نسبت به حافظه SSD سامسونگ 980 پرو می شود.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)