اینستاکرام تغییرات جدیدی را در بخش استوری در دسترس کابران قرار داده است

اینستاکرام تغییرات جدیدی را در بخش استوری در دسترس کابران قرار داده است
تغییرات جدید بخش استوری که به صورت محدود در دسترس کاربران قرار گرفته است، تعداد استوری های به نمایش درآمده ی هر اکانت را به سه مورد محدود می کند.

اینستاگرام تغییرات جدیدی را در بخش استوری در دسترس کاربران قرار داده است

اینستاگرام (Instagram) در سکوت خبری تغییرات جدیدی را وارد بخش استوری کرده است. براساس آنچه فون آرنا می نویسد، رابط بخش استوری برای محدودی از کاربران اینستاگرام تغییراتی به خود دیده است تا استوری های پرتعداد هر حساب کاربری یک جا به نمایش درنیاید. 

اینستاگرام یکی از مهم ترین پلتفرم های اینترنتی است و بخش استوری این شبکه ی اجتماعی مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفته. محتواهایی که کاربر در بخش استوری منتشر می کند پس از 24 ساعت از دسترس خارج می شود. درحال حاضر کاربران می توانند حداکثر 100 استوری به صورت هم زمان منتشر کنند. 

این محدودیت احتمالا تغییر نمی کند، اما اکنون شماری از کاربران می گویند وقتی از طریق نوار استوری در بالای فید اصلی اینستاگرام وارد استوری ها می شوند، تعداد محدودی از استوری های هر کاربر را مشاهده می کنند. 

 در حالت فعلی کاربران می توانند تمامی استوری های هر حساب کاربری را ببیند و با ضربه روی بخش راست نمایشگر به استوری بعد منتقل شوند. پس از اتمام استوری های هر کاربر، استوری های کاربر دیگر نمایش داده می شود. با اعمال تغییر جدید، تنها سه مورد از استوری های هر حساب کاربری را مشاهده خواهید کرد و پس از مشاهده ی این سه استوری، مستقیما وارد استوری های حساب کاربری فرد دیگر می شوید.

البته همچنان امکان مشاهده ی تمام استوری های هر حساب کاربری وجود دارد. با این حال برای این کار باید روی گزینه ی Show ضربه بزنید.

تولیدکنندگان محتوا معمولا تعداد زیادی استوری به صورت روزانه منتشر می کنند و مشاهده ی همه ی آن ها برای رسیدن به استوری حساب کاربری بعدی ممکن است زمان بر باشد. در همین راستا تغییر جدید اینستاگرام مفید به نظر می رسد.

در حال حاضر مشخص نیست که تغییر جدید استوری در چه زمانی به صورت گسترده در دسترس کاربران اینستاگرام قرار می گیرد. ممکن است تا زمان انتشار عمومی یک سری تغییرات دیگر نیز در بخش استوری اعمال شود. 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)