انتشار iOS 14.3 پشتیبانی از Fitness + AirPods Max و موارد دیگر

انتشار iOS 14.3 پشتیبانی از Fitness + AirPods Max و موارد دیگر
اپل از بروزرسانی جدید سیستم عامل iOS خود با نام iOS 14.3 رونمایی کرد. در این بروزرسانی ویژگی های متنوعی مانند پشتیبانی از AirPods Max وجود دارد.

انتشار IOS 14.3 پشتیبانی از Fitness + AirPods Max و موارد دیگر

اپل iOS 14.3 را با پشتیبانی از  Fitness + ، AirPods Max ، برچسب های حریم خصوصی App Store و برخی موارد دیگر منتشر کرد. سرویس + Fitness متعلق به اپل واچ اکنون در استرالیا، کانادا، ایرلند، نیوزلند، انگلستان و ایالات متحده با هزینه اشتراک 10 دلار در ماه فعال شده است. البته اگر از قبل اشتراک Apple One را داشته باشید، نیازی به خرید اشتراک جدید نیست.

اپل هفته گذشته AirPods Max خود با قیمت 549 دلار رونمایی کرد. فرآیند توضیع این هدفون ها با قابلیت حذف نویز فعال از فردا آغاز میشود و پس از انتشار این به روزرسانی همه دستگاه های iOS از آن پشتیبانی میکنند.

ویژگی جدید این به روزرسانی شامل برچسب های حریم خصوصی App Store است که جزئیات شیوه های حفظ حریم خصوصی هر برنامه را نشان میدهد. اپل اکنون از توسعه دهندگان خواسته است تا اطلاعات مربوط به نحوه استفاده از حریم خصوصی را همراه با هر بروزرسانی یا برنامه جدید ارسال کنند. به همین ترتیب، ممکن است شما برچسب برنامه هایی را که مدتی است به روز نشده اند، نبینید.
ویژگی های جدیدی برای عکسبرداری با iOS نیز وجود دارد. کاربران آیفون 12 پرو و پرو مکس اکنون میتوانند تصاویر را در قالب Apple ProRAW ضبط و سپس تصاویر را در برنامه عکس ویرایش کنند. در این به روزرسانی میتوانید تصاویر را با سرعت 25 فریم در ثانیه فیلم برداری کنید، و یک گزینه برای ایجاد حالت آینه به دوربین سلفی برای عکسهای ثابت در گوشی های مختلف iPhone 6s ، 7 ، 8 و X و همچنین iPhone SE وجود دارد.

اپل برنامه TV را با زبانه + Apple TV به روز کرده است تا یافتن نمایش ها و فیلم های اصلی این شرکت کمی آسان تر شود. شما میتوانید لیست ها را بر اساس ژانر و سایر دسته ها مرور کنید. ویژگی Clips App نیز ارتقا یافته است. شما میتوانید کلیپ های طراحی شده را با اسکن کد برنامه از طریق دوربین یا مرکز کنترل نمایش دهید.

از امروز ردیاب سیکل قاعدگی برنامه Health گزینه ای را برای نشان دادن سیکل قاعدگی، احتمال بارداری و شیردهی ارائه میدهد. اکنون Weather و Siri توصیه های بهداشتی کیفیت هوا را در شهر های خاصی در ایالات متحده، انگلیس، آلمان، هند و مکزیک ممکن میکند.

در iOS 14.3 تعدادی از اشکال ها از جمله پیام های MMS دریافت نشده و شارژ MagSafe Duo که شاید با حداکثر توان آیفون را شارژ نکند، رفع شده است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)