آیفون 13 به ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن مجهز می شود

آیفون 13 به ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن مجهز می شود

صفحه نمایش همیشه روشن آیفون 13

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از آیفون 13، اطلاعات منتشر شده درباره این محصول در فضای مجازی بیشتر می شود.

در جدیدترین شایعات منتشر شده درباره آیفون 13 که در یک ویدئو یوتیوبی توسط یکی از افشاکنندگان مورد اعتماد منتشر شده است، جزئیات زیادی را در مورد محصول آینده اپل ذکر شده است، از جمله برخی تغییرات در طراحی و یک ویژگی جدید در صفحه نمایش این محصول است.

طبق ویدئو منتشر شده، آیفون بعدی اپل همراه با قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن عرضه خواهد شد. وجود این قابلیت در این محصول را مکس وینباخ نیز که یکی از افشا کنندگان تقریبا دقیق دنیای گوشی ها است پیش بینی کرده بود. در این ویدئو گفته می شود که سری آیفون های جدید از یک طراحی جدید استفاده خواهند کرد و پنل پشتی آنها از یک پنل پشتی مات در آیفون های 2021، تجربه ای جدید را به کاربران خواهد داد. مکس به مدل پرو اشاره کرده و ادعا کرده است که این محصولات خوش دست تر از نسل های گذشته خود بوده و جنس پنل پشتی آنها همانند پیکسل های گوگل خواهد بود.

درباره صفحه نمایش این محصول نیز باید بگوییم که بالاخره شاهد قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن در گوشی های این برند خواهیم بود. اما این تنها مورد ارتقا یافته نبوده و گفته می شود که این آیفون ها از نرخ صفحه نمایش 120 هرتز پروموشن استفاده شده در آیپد پرو استفاده خواهند کرد.

گفته می شود شرکت اپل بین قرار دادن فناوری 5G و نرخ تازه سازی 120 هرتز در محصولات آینده خود در حال تصمیم گیری است. زیرا آنها نمی خواهند فشار زیادی به باتری این گوشی وارد کنند. همچنین گفته می شود که اپل در نسخه های پرو این محصولات از فناوری LTPO استفاده شده در اپل واچ بهره خواهند برد تا مصرف باتری را بطور چشمگیری کاهش دهد.

ویژگی صفحه نمایش روشن قابلیت های شخصی سازی پایه ای را خواهند داشت. طرح فعلی که در این گوشی برای آن مشخص شده است فقط یک ساعت ساده در صفحه خاموش است. همچنین قابلیت نمایش اعلانات نیز در این ویژگی وجود دارد تا کاربران بتوانند همانند کاربران اندرویدی، بدون نیاز به روشن کردن صفحه گوشی، اقدام به بررسی اعلانات خود کنند.

نهایتا باید بگوییم که گوشی 2021 اپل از لنز بهبود یافته اولترا واید بهره مند خواهد شد و قابلیت فیلمبرداری به صورت پرتریت نیز به این محصولات اضافه خواهند شد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)