ویرایش پیام در کانال‌های واتساپ امکان‌پذیر شد

ویرایش پیام در کانال‌های واتساپ امکان‌پذیر شد

شاید نادیده‌گرفتن نیازهای کاربران توسط واتساپ کمی ناامیدکننده به‌نظر برسد، اما این پلتفرم نشان داده است که می‌تواند مصداق بارزی برای «دیر و زود دارد اما سوخت‌وسوز نه!» باشد و در نهایت کاربرانش را راضی نگه دارد. متا بالأخره قابلیت ویرایش پیام‌ها در کانال‌ها را به واتساپ اضافه کرد. با این قابلیت، تا حداکثر ۳۰ روز می‌توانید پیام‌هایی را که در کانال‌ها ارسال می‌کنید، ویرایش کنید.

طبق گزارش اندروید پلیس، قابلیت ویرایش پیام در کانال صرفاً برای پیام‌های متنی است و نمی‌توانید از آن برای ویرایش تصاویر و فایل‌ها استفاده کنید. واتساپ با به‌روزرسانی‌هایی مثل امکان داشتن چند حساب روی یک گوشی و افزایش امنیت پلتفرم خود، سعی دارد جایگاه خود را به‌عنوان پیام‌رسان برتر دنیا (از لحاظ تعداد کاربر) حفظ کند.

واتساپ قصد دارد کانال‌های پیام‌رسان خود را به محفلی برای افراد یا شرکت‌ها تبدیل کند و در این مسیر، توقف‌ناپذیر پیش می‌رود. در هفته‌های اخیر، واتساپ ویژگی‌های ارسال پیام صوتی و استیکر را بهبوده داده و اشتراک‌گذاری پیام‌های فردی را آسان‌تر کرده است.

اگرچه پیام‌رسان‌های رقیب مانند تلگرام از مدت‌ها پیش قابلیت ویرایش پیام در کانال‌ها را برای مخاطبان خود به ارمغان آورده بودند، واتساپ اکنون این قابلیت را پیاده‌سازی کرده است. به‌نظر می‌رسد متا به کانال‌ها که حدودا دو ماه پیش در دسترس قرار گرفتند اهمیت زیادی می‌دهد. افراد و شرکت‌ها می‌توانند پیام‌های خود را در کانال‌ها تا حداکثر ۳۰ روز پس از ارسال، ویرایش کنند.

واتساپ پس از ویرایش پیام‌ها در کانال، زمان ویرایش را به کاربران نشان می‌دهد. این امر اجازه نمی‌دهد افراد پیامی را که توسط دیگران دیده شده است، بدون اینکه کسی متوجه شود، تغییر دهند.

ویرایش کردن پیام‌ها در کانال‌های واتساپ بسیار آسان است. برای این کار باید روی پیام ارسالی خود ضربه بزنید تا منوی سه‌نقطه‌ای نمایش داده شود و گزینه‌ی Edit را انتخاب کنید تا بتوانید تغییرات مورد نظرتان را انجام دهید. برای ویرایش پیام‌ها در کانال‌های واتساپ ازطریق مرورگر نیز دقیقاً باید طبق آنچه گفته شد، پیش بروید.

واتساپ درباره‌ی ویرایش پیام‌ها در این پلتفرم، سه‌ نکته را در FAQs (پرسش‌های متداول) یادداشت کرده است: ۱. پیام‌های کانال‌ها تنها تا ۳۰ روز پس از ارسال، قابل ویرایش‌اند؛ ۲. کاربران حاضر در کانال پس از ویرایش هر پیام اعلانی دریافت نمی‌کنند؛ ۳. ویرایش پیام‌های تصویری، صوتی یا فایل‌های دیگر در کانال‌ها امکان‌پذیر نیست و صرفاً می‌توانید پیام‌های متنی خود را ویرایش کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)