ماوس‌های جدید لنوو تحت عنوان ThinkBook, Legion و Yoga در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند

ماوس‌های جدید لنوو تحت عنوان ThinkBook, Legion و Yoga در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند
6 ماوس لنوو تحت نام های تینک بوک،لژیون و یوگا برای گیمر ها و کاربردی های حرفه ای و عادی در سال 2022 روانه بازار می شوند.

ماوس‌های جدید لنوو تحت عنوان ThinkBook, Legion و Yoga در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند

لنوو که پیش تر نیز چندین ماوس سیمی و بی سیم را در بازار عرضه کرده بود، اکنون قصد دارد 6 ماوس دیگر نیز آماده ی فروش کند که قرار است انواع کاربردی ها را پوشش دهند. 

ابتدا از دو ماوس سری لژیون، M600s و برادر سیمی آن M300s RGB شروع می کنیم. Legion M600s که 75 گرم آن سنگیی دارد، مجهز به نورهای RGB است و هم به صورت سیمی و هم از طریق بلوتوث 2.4GHz کار می کند. با یک بار شارژ M600s تا 70 ساعت می توان از آن استفاده کرد؛ همچنین قیمت این ماوس لنوو که در ماه مه میلادی (اردیبهشت) عرضه می شود، حدود 85 دلار خواهد بود. 

در حالی که Legion M300s یک ماوس سیمی است، تنها 61 گرم سنگینی دارد و می تواند تا 10 میلیون کلیک شما را همراهی کند که این رقم برای M60s حدود 8 میلیون کلیک بود؛ ضمنا این ماوس سیمی همراه برادر بزرگ تر و با قیمت 30 دلار روانه بازار خواهد شد. 

ماوس های قابل شارژ تینک بوک که رد دو نوع Performance و Mobile عرضه خواهند شد، از طریق بلوتوث، به صورت همزمان به دو دستگاه متصل می شوند و همچنین از قابلیت تنظیم DPi نیز بهره می برند. انتظار می رود ماوس های تینک بوک در آوریل 2022 (فروردین 1400) با قیمت حدودی 40 دلار روانه بازار شوند. 

دو ماوس دیگر از سری یوگا که نام و قیمت مشابهی با سری تینک بوک دارند، در ماه ژوئن (خرداد) و در رنگ های خاکستری و آبی تیره روانه بازار خواهند شد. این دو ماوس از نظر ظاهری نیز به دو ماوس سری تینک بوک شبیه هستند؛ اما برای شناسایی و تشخیص این ماوس ها، لنوو با نوشتن نام هر سری، روی بدنه ی ماوس ها، کار را برای کاربران راحت تر کرده است.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)