مشخصات کلیدی لنوو Xiaoxin Pad Pro 2022 پیش از عرضه فاش شد

مشخصات کلیدی لنوو Xiaoxin Pad Pro 2022 پیش از عرضه فاش شد

دریافت گواهی 3C توسط Xiaoxin Pad Pro 2022 باعث شد مشخصات کلیدی این تبلت لنوو فاش شود.

لنوو مجموعه‌ای از تبلت‌های جذاب تحت نام تجاری Xiaoxin دارد و انتظار می‌رود این شرکت به‌زودی دستگاه جدیدی به نام Lenovo Xiaoxin Pad Pro 2022 را عرضه کند.

به گزارش گیزموچاینا، از آنجاکه Xiaoxin Pad Pro 2022 موفق به دریافت گواهی 3C شده، برخی مشخصات کلیدی تبلت جدید لنوو در فضای مجازی فاش شده است.

طبق آخرین اطلاعات به اشتراک گذاشته‌شده توسط Digital Chat Station، افشاگر دنیای فناوری، لنوو Xiaoxin Pad Pro 2022 دارای صفحه‌نمایش OLED با وضوح 2K و نرخ نوسازی بالا خواهد بود. درضمن، دستگاه مذکور همراه با پردازنده کوالکام Snapdragon 870 عرضه می‌شود. اطلاعات فاش‌شده همچنین به باتری ۸۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این دستگاه با توانایی پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ واتی اشاره می‌کند.

علاوه‌براین، تبلت لنوو دیگری با شماره مدل TB132FU وجود دارد که گواهی 3C را در چین دریافت کرده است. انتظار می‌رود این دستگاه با پردازنده MediaTek Xunkun 1300T عرضه شود و از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی کند.

درحال‌حاضر، تاریخ دقیق عرضه تبلت‌های جدید لنوو مشخص نیست، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این دستگاه احتمالاً در ماه آگوست امسال به صورت رسمی عرضه شود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)