لپ تاپ های گرم LG با نسل یازدهم پردازنده های اینتل عرضه می شوند

لپ تاپ های گرم LG با نسل یازدهم پردازنده های اینتل عرضه می شوند

لپ تاپ های جدید گرم LG

لپ تاپ های جدید گرم LG علاوه بر وزن سبک و حاشیه های بسیار باریک، به نسل یازدهم پردازنده های اینتل مجهز بوده و از باتری با دوامی استفاده می کنند.

لپ تاپ های گرم جدید ال جی علاوه بر طراحی جدید از لحاظ داخلی نیز بهبود یافته اند. این لپ تاپ ها در پنج مدل مختلف، یعنی سه لپ تاپ Clamshell (گرم 17، گرم 16و گرم 14) و دو لپ تاپ تبدیل پذیر (گرم 16 دو در یک،گرم 14 دو در یک) عرضه می شوند.

لپ تاپ های گرم ال جی به سبک بودن معروف هستند. مثلا گرم 17 وزنی حدود 2.98 پوند دارد، که یکسان با وزن مدل قبلی آن است. وزن لپ تاپ های 17 اینچی معمولی کمتر از 3 پوند نمی شوند،اما ال جی توانسته محصولات گرم خود را با وزن منحصر به فردی ارائه دهد. مدل 16 و 14 اینچی، به ترتیب از وزن 2.62 پوند و 2.2 پوند برخوردار هستند.

یکی دیگر از مشخصه های لپ تاپ های گرم، نمایشگر 16 به 10 است. این صفحه می تواند فضای عمودی بیشتری را نسبت به پنل های سنتی 16 به 9 فراهم آورد. ظاهرا مدل های جدید Clamshell دارای طراحی حاشیه بسیار باریک چهار طرفه بوده و نرخ صفحه به بدنه  90 درصد را ارائه می دهند. در ضمن ، کیبورد و تاچ پد این دستگاه ها برای آسودگی و بهبود اثزبخشی ، بزرگ تر شده است.

و اما مهم ترین بروزرسانی ها، به مشخصه های داخلی مربوط می شوند. تمام لپ تاپ های گرام LG جدید، از نسل یازدهم پردازنده های Core اینتل برخوردار بوده و دارای گرافیک آیریس Xe یا UHD هستند. مدل های جدید همگی موفق به کسب جواز Evo اینتل شده اند، یعنی باتری آن ها حداقل تا 9 ساعت به طور مداوم کار کرده، به سرعت از حالت خواب درآمده و شروع به کار می کنند. طبق ادعای ال جی، لپ تاپ های گرم 17، 16 و 16 دو در یک (تبدیل پذیر ) می توانند تا 19.5 ساعت یکسره روشن بمانند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)