مانیتور گیمینگ خم شدنی ال جی در مراسم CES 2021 به نمایش گذاشته میشود

مانیتور گیمینگ خم شدنی ال جی در مراسم CES 2021 به نمایش گذاشته میشود

مانیتور گیمینگ خم شدنی ال جی

شرکت ال جی در نظر دارد تا در مراسم CES 2021 مانیتور OLED خم شدنی ویژه گیمینگ را به نمایش بگذارد. این محصول تنها با فشار دادن یک دکمه، از حالت تخت به حالت خمیده در می آید و بهترین تجربه بازی را برای کاربر رقم میزند.

شرکت ال جی در نظر دارد تا طی رویداد CES 2021 علاوه بر نمایشگر های متعدد OLED، مانیتور گیمینگ خم شدنی خود یعنی (CSO (Cinematic Sound OLED را نیز به نمایش بگذارد. این محصول 48 اینچی 4K تنها با فشردن یک کلید از حالت تخت به حالت خمیده (تا شعاع 1000 میلیمتر) در می آید. هدف از ارائه این طرح آن است که کاربر علاوه بر مشاهده بازی روی نمایشگر تخت، از تماشای آن روی صفحه نمایش خمیده نیز نهایت لذت را ببرد.

اگر به خاطر داشته باشید ال جی سال گذشته از یک محصول 65 اینچی با قابلیت های مشابه رونمایی کرد. اما آنچه که CSO را از سایر مدل ها متمایز کرده، وجود یک غشای محرک 0.6 میلیمتری در زیر نمایشگر است که باعث میشود پنل اولد مانند یک بلندگو عمل کند. این موضوع علاوه بر ضخامت کم مانیتور، باعث شده تا صدا مستقیما از صفحه نمایش به گوش کاربر برسد. بنابراین لذت بازی و همچنین تماشای ویدیو به مراتب بیشتر است.

مانیتور گیمینگ خم شدنی ال جی طبق گفته های شرکت، از نرخ نوسازی 40 هرتز تا 120 هرتز پشتیبانی میکند؛ ویژگی ای که این روزها برای کلیه محصولات گیمینگ حیاتی و مهم به شمار می آید. سایر کمپانی ها در حال حاضر مانیتورهایی با نرخ نوسازی 240 هرتز و حتی 360 هرتز را ارائه کرده اند؛ هر چند بعضا که قابلیت سوییچ از نرخی به نرخ دیگر را ندارند

مطمئنا همزمان با آغاز رویداد CES 2021 اطلاعات بیشتری درباره مانیتور گیمینگ خم شدنی ال جی منتشر میشود. این رویداد از روز دوشنبه یازدهم ژانویه (بیست و دوم دی) آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه میابد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)