آینده ال جی به هوش مصنوعی گره خورده است

آینده ال جی به هوش مصنوعی گره خورده است

ال جی در کنفرانس مطبوعاتی خود در CES لاس‌وگاس دیدگاه‌هایش را درباره هوش مصنوعی و نقش آن در محصولات آینده‌‌اش اعلام کرد. ویلیام چو، مدیرعامل ال‌جی، به ظرفیت‌های هوش مصنوعی برای کنترل حجم زیادی از اطلاعات، هم ازنظر مقیاس و هم ازنظر کیفیت، اشاره کرد.

درحال‌حاضر، بسیاری از دستگاه‌های هوشمند مجهز به سنسورهای پشتیبانی‌شده هوش مصنوعی هستند که برای یادگیری و تجزیه‌و‌تحلیل سبک زندگی کاربران به‌کار می‌روند.

 در‌حالی‌که بسیاری از شرکت‌ها به داده‌های مبتنی‌بر اینترنت برای توسعه‌ی هوش مصنوعی خود تکیه می‌کنند، ال‌جی از داده‌های واقعی میلیاردها دستگاه متصل و هوشمند استفاده می‌کند.

اطلاعات جمع‌آوری‌شده می‌توانند بینش ارزشمندی درباره‌ی تعاملات کاربران با دستگاه‌های مختلف و الگوهای رفتاری و حالات عاطفی آن‌ها ارائه دهند. همچنین، این اطلاعات می‌توانند به ال‌جی تصویری کامل‌تر از سبک زندگی کاربران ارائه دهند.

تولیدکننده‌ی سرشناس یخچال و تلویزیون و ماشین لباس شویی در کنفرانسش به LG AI Brain نیز اشاره کرد؛ پردازنده‌ای که با مدل زبان بزرگ ال‌جی هدایت می‌شود.

AI Brain با استفاده از اطلاعات کاربران نیازهای آن‌ها را پیش‌بینی می‌کند و فرایندهای استدلال را انجام می‌دهد و راه‌حل‌های بهینه را با هماهنگ‌کردن عملکرد دستگاه‌های فیزیکی ارائه می‌دهد.

ال‌جی قصد دارد هوش مصنوعی را به‌گونه‌ای توسعه دهد که به‌نفع همه‌ی کاربران باشد و رفتار ایمن را ترویج دهد و امنیت اطلاعات شخصی کاربران را تضمین کند؛ به‌همین‌دلیل، سیستم امنیتی اطلاعاتی به نام LG Shield ایجاد کرده است که از داده‌های شخصی کاربران محافظت می‌کند.

ال‌جی در مراسمش ChatThinQ، جت‌بات هوش مصنوعی با امکان مکالمه‌ی طبیعی با مشتریان را به‌همراه قابلیت‌های جدیدی برای کنترل خانه‌های هوشمند رونمایی کرد.

ال‌جی در حوزه‌ی خودرو نیز فناوری‌های جدیدی برای بهبود سیستم‌‌عامل‌های موجود و سیستم‌های اطلاعات سرگرمی رونمایی کرد که امکان تماشای محتوا با وضوح خیره‌کننده و گوش‌دادن به صدای باکیفیت را فراهم می‌کنند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)