جارو شارژی جدید ال جی با سیستم بخار نیاز به شوینده را از بین می‌برد

جارو شارژی جدید ال جی با سیستم بخار نیاز به شوینده را از بین می‌برد

ال جی جاروی شارژی جدیدی به‌نمایش گذاشته است که از سیستم بخارشو استفاده می‌کند و اولین جاروی ایستاده‌ی بی‌سیم این شرکت کره‌ای محسوب می‌شود.

ال جی که فعالیت بلندمدتی در بازار لوازم خانگی دارد، در نمایشگاه CES 2023 از جاروی شارژی جدیدی به نام LG CordZero A9 Kompressor پرده‌برداری کرد. این جارو، نازل بخار دارد و موفق شده است یکی از جایزه‌های محصولات نوآورانه‌ی CES را از آنِ خود کند.

به‌نقل از بیانیه‌ی مطبوعاتی ال جی، CordZero A9 Kompressor اولین جاروی ایستاده‌ی بی‌سیم این شرکت است که می‌تواند با بهره‌گیری از طی مرطوب و طی بخار، تمیزکاری انجام دهد. پایه‌ی دستگاه برای نگهداری، شارژ و تخلیه‌ی خودکار محفظه‌ی جارو کاربرد دارد. این پایه مجهزبه نمایشگری است که وضعیت دستگاه را نشان می‌دهد. ال جی می‌گوید CordZero A9 Kompressor نیاز به استفاده از شوینده را برای تمیزکاری سطوح از بین می‌برد.

جاروی شارژی ال جی در حالت بخار، با دمای حدودا ۶۰ درجه‌ی سانتی‌گراد سطوح مختلف را تمیز می‌کند. استفاده از سیستم بخار باعث می‌شود که جاروی ال جی لکه‌های روی کف‌پوش را بهتر از طی‌های مرطوب تمیز کند.

ال جی‌ می‌گوید نازل جاروی شارژی‌اش مجهزبه دو حسگر است که جلوی داغی بیش‌از‌حد مولد بخار و سیستم خودکار تأمین آب را می‌گیرد. این سیستم خودکار، پدهای جارو را در حین تمیزکاری مرطوب نگه می‌دارد. به محض جدا شدن نازل از زمین، مولد بخار از کار می‌افتد. این قابلیت برای حفظ ایمنی در جاروی ال جی گنجانده شده است.

به گفته‌ی ال جی، جاروی جدید این شرکت مجهزبه فناوری Axial Turbo Cyclone برای ارائه‌ی مکش قوی است.

ال جی فعلاً قیمت و تاریخ عرضه‌ی جاروی شارژی خود را به‌نمایش نگذاشته است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)