تولید انبوه گوشی های تاشو احتمالا تابستان 2021 آغاز خواهد شد

تولید انبوه گوشی های تاشو احتمالا تابستان 2021 آغاز خواهد شد
طبق گزارش ها، در سال 2021 علاوه بر محصولات سامسونگ، گوشی های تاشوی دیگری از سایر برندها مانند شیائومی، اوپو و ویوو خواهیم دید.

بازار گوشی تاشو در تابستان 2021 میزبان برندهای بیشتری خواهد بود

به گزارش Androidauthority، این روزها اخبار مختلفی درباره گوشی های تاشو اندرویدی به گوش میرسد و پیش بینی میشود که در سه ماهه سوم 2021 شاهد تولید مدل های زیادی از گوشی تاشو باشیم. به ادعای دیجی تایمز، علاوه بر مدل های بعدی گلکسی فولد و فلیپ سامسونگ، محصولات تاشدنی سایر شرکت ها از جمله اوپو، شیائومی و ویوو را خواهیم دید.

گفته میشود سامسونگ قصد دارد گلکسی زد فولد 3 را ماه جولای (تیر و مرداد 1400) معرفی کند که پرچم دار سامسونگ برای نیمه دوم سال خواهد بود. غول کره ای تایید کرده است که گلکسی نوت در سال 2021 عرضه نخواهد شد؛ بنابراین انتظار میرود گلکسی زد فلیپ 2 در ماه جولای رونمایی شود.

طبق گزارش های دیجی تایمز، شیائومی قصد دارد گوشی تاشو دیگری را اواخر سال 2021 راهی بازار کند. هنوز جزئیاتی از دستگاه مذکور در دسترس نیست؛ اما انتظار میرود قیمت آن کمتر از می میکس فولد شیائومی باشد که در اوایل سال 2021 به بازار عرضه شد و قیمت آن در چین 9999 یوآن (1521 دلار) بود.

در اواخر سال 2020، اوپو گوشی مفهومی با نام X 2021 رونمایی کرد که صفحه نمایشی رول شدنی داشت که سایز نمایشگر را از 6/7 اینچ به 7/4 اینچ تغییر میداد. اوپو در آن زمان به Android Authority گفت قصد ندارد به زودی نسخه تجاری این گوشی مفهومی را تولید کند؛ اما اکنون طبق گزارش هایی، دیجی تایمز مدعی شده است که اوپو در حال آماده سازی گوشی هوشمندی با صفحه نمایش رول شونده برای عرضه آن در نیمه دوم سال 2021 است.

در ادامه مقاله همچنین اشاره ای به معرفی گوشی هوشمند ویوو با صفحه نمایش رول شونده در سال جاری شده است؛ اما جزئیات بیشتری از آن نمیدانیم. علاوه بر این طبق شایعات اخیر، به نظر میرسد که ویوو در حال کار روی گوشی تاشویی شبیه به گلکسی زد فلیپ است که با بسته شدن صفحه نمایش 7 اینچی به یک صفحه نمایش کوچک 2 اینچی تبدیل میشود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)