مایکروسافت مشکلات آپدیت جدید ویندوز 10 مربوط به کاهش نرخ فریم بازی ها را رفع می کند

مایکروسافت مشکلات آپدیت جدید ویندوز 10 مربوط به کاهش نرخ فریم بازی ها را رفع می کند
به روزرسانی جدید ویندوز 10 مشکلاتی برای گیمرها ایجاد کرده است. به گفته ی کابران، در آپدیت به نسخه ی جدید ویندوز نرخ فریم بازی ها افت می کند. مایکروسافت راه حلی برای این مشکل ارائه داده است.

مایکروسافت مشکلات آپدیت جدید ویندوز 10 مربوط به کاهش نرخ فریم بازی ها را رفع می کند

به گزارش Mspoweruser، گیمرها گزارش داده اند که در جدیدترین به روزرسانی ویندوز 10 به نسخه ی KB5000842 و KB5001330 مشکلاتی در عملکرد بازی ها ایجاد شده و آن کاهش نرخ فریم بازی ها است.

حتی چندروز گذشته، انویدیا نیز این مسئله را تایید کرد و گفت: «اگر مشکلی در عملکرد بازی ها دارید، به نسخه ی قبلی ویندوز بازگردید.» بعد از نارضایتی کاربران، بالاخره مایکروسافت وارد میدان شد و این موضوع را بررسی کرد و گفت: «برخی از کاربران بعد از آپدیت جدید، عملکردی کمتر از حد انتظار را در اجرای بازی ها گزارش کردند. طبق گفته ی مایکروسافت، اکثر کاربرانی که با این مشکل روبه رو شدند، بازی ها را به حالت تمام صفحه یا با استفاده از دو یا چند مانیتور اجرا می کردند.»

خوشبختانه مایکروسافت اعلام کرد این مشکل با استفاده از قابلیت Known Issue Rollback با بازگردانی خودکار وصله های جدید با قدیم برطرف می شود. مایکروسافت در ادامه می گوید:

این مشکل احتمال دارد حداکثر 24 ساعت طول بکشد تا وضوح تصویر به طور خودکار روی دستگاه ها منتقل شود. ریست دستگاه احتمالا کمک می کند وضوح تصویر سریع تر روی دستگاهتان اعمال شود.
قابلیت Known Issue Rollback (KIR) با نشانه گذاری روی پچ خاص در سرورهای مایکروسافت کار می کند. زمانی که کلاینت ها سرور را بررسی می کنند، به طور خودکار به مسیر کد قدیمی بازمی گردند؛ البته استفاده از این ویژگی فقط برای وصله های غیرامنیتی کاربرد دارد و احتمالا یک روز زمان می برد تا اجرا شود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)