مایکروسافت برای برگزاری رویداد دیگری طی روزهای آینده آماده می‌شود

مایکروسافت برای برگزاری رویداد دیگری طی روزهای آینده آماده می‌شود
گفته می‌شود مایکروسافت طی روزهای آینده رویدادی برگزار خواهد کرد که بر گفتگو با اعضای استودیوهای تحت نظر ایکس باکس و اشاره به عناوینی مانند بازی هل بلید 2 تمرکز دارد.

مایکروسافت برای برگزاری رویداد دیگری طی روزهای آینده آماده می‌شود

کنفرانس خبری مایکروسافت در رویداد E3 2021 برگزار شد و شامل معرفی انحصاری‌های جدید به همراه عناوینی بود که انتظار می‌رود در روز انتشار به سرویس گیم پس اضافه شوند. مایکروسافت به همراه بتسدا و استودیوهای تحت نظر بخش ایکس باکس در E3 امسال حاضر شد و توانست با نمایشی جذاب، نظر بسیاری از علاقه‌مندان به حوزه‌ی بازی ویدئویی را جلب کند.

اما انتقاداتی نیز به ردموندی‌ها وارد شد که برای مثال می‌توان به نمایش داده نشدن تریلر یا حداقل انتشار اخباری از عناوین مورد انتظار مانند هل بلید 2 اشاره کرد؛ اما بر اساس گزارش EuroGamer، مایکروسافت می‌خواهد طی روزهای آینده رویداد دیگری با تمرکز روی استودیوهای تحت نظر بخش ایکس باکس داشته باشد و به برخی از عناوین غایب در رویداد E3 بپردازد.

رویداد پیش روی مایکروسافت طبق برنامه‌ریزی، قرار است پنج‌شنبه همین هفته یعنی در تاریخ 27 خردادماه (17 ژوئن) رأس ساعت 21:30 به وقت تهران برگزار شود. طبق اطلاعات منتشر شده، این رویداد با هدف صحبت و گفت‌و‌گو با تعدادی از استودیوهای انحصاری مایکروسافت از قبیل نینجا تئوری، آبسیدین و Rare تدارک دیده شده است.

از استودیوهایی که تا این لحظه قرار است در این رویداد حضور داشته باشند می‌توان به Double Fine، خالق بازی Psychonauts 2، آبسیدین، سازنده بازی The Outer Worlds 2، نینجا تئوری، توسعه‌دهنده بازی Hellblade 2 و همچنین Rare، خالق بازی‌های Sea of Thieves و Everwild اشاره کرد.

با توجه به اینکه در رویداد شب گذشته مایکروسافت خبری از نمایش و ارائه اطلاعاتی در مورد بازی Hellblade 2 نبود، حضور و مصاحبه با استودیوی نینجا تئوری می‌تواند برای علاقه‌مندان جالب‌توجه و جذاب باشد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)