مینگ ‌چی کو: مک بوک پرو بعدی به کارت ‌خوان SD و درگاه HDMI مجهز خواهد شد

مینگ ‌چی کو: مک بوک پرو بعدی به کارت ‌خوان SD و درگاه HDMI مجهز خواهد شد

طبق گفته مینگ چی کو، مک بوک پرو بازطراحی شده به کارت خوان SD و درگاه HDMI مجهز خواهد شد

بنا بر گزارش اپل اینسایدر، مینگ-چی کو، تحلیل گر نام آشنای محصولات اپل، در آخرین یادداشتش خطاب به سرمایه گذاران ادعا می کند که غول دنیای فناوری قصد دارد نسخه بعدی مک بوک پرو را در نیمه ی دوم سال جاری میلادی و با زبان طراحی جدیدی معرفی و عرضه کند.

از قرار معلوم، اپل نسل بعدی مک بوک پرو را به درگاه SD کارت و HDMI مجهز خواهد کرد. این در حالی است که کوپرتینویی ها از سال 2015 از درگاه های یاد شده در مک بوک پرو استفاده نمی کنند و اکنون اضافه شدن مجدد آن ها می تواند نقطه ی عطفی در مک بوک پرو بعدی باشد.

به اعتقاد مینگ-چی کو، جنسیس لاجیک (Genesys Logic) به صورت انحصاری تامین کننده ی کارت خوان SD را بر عهده خواهد داشت و می تواند نقش مهمی در روند تولید محصولات آتی اپل داشته باشد.

براساس گزارش های قبلی، پیش بینی می شود مدل های بعدی مک بوک پرو بتوانند شارژر مگ سیف را بعد از مدت ها در کامپیوترهای مک احیا کنند و انتظار می رود که اهالی کوپرتینو نمایشگر OLED لمسی موسوم به تاچ بار (Touch Bar) را که آن چنان مورد استقبال قرار نگرفته است، به نفع دکمه های فیزیکی کنار بگذارند. برخی از کاربران انعطاف پذیری نوار لمسی را تحسین می کنند؛ اما شواهد حاکی از آن است که توسعه دهندگان پتانسیل و مؤلفه های این قابلیت به طور کامل درک نکرده اند؛ زیرا فقط تعداد معدودی از آن ها از کنترل های پویا دربرنامه هایشان بهره می گیرند.
در نتیجه ی تغییرات بخش طراحی و مشخصات، کو انتظار دارد که حمل ونقل کلی مک بوک بین 25 تا 30 درصد رشد داشته باشد و فروش کامپیوترهای مک در سال جاری میلادی به 20 میلیون دستگاه برسد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)