MIUI 13 احتمالا در کنار می میکس 4 و در آگوست ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد

MIUI 13 احتمالا در کنار می میکس 4 و در آگوست ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد
طبق تازه ترین اخبار، MIUI 13 در آگوست 2021 (مرداد و شهریور 1400) رونمایی خواهد شد. رابط کاربری شیائومی اکنون در مرحله ی آزمایش نهایی داخلی است.

MIUI 13 احتمالا در کنار می میکس 4 و در آگوست ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد

به گزارش جی اس ام آرنا، شیائومی در حال حاضر روی رابط کاربری بعدی خود، MIUI 13 کار می کند. به گفته ی یکی از مدیران ارشد شیائومی، نسخه ی بعدی MIUI 13 در مرحله ی آزمایش داخلی است و احتمالا در آگوست سال جاری میلادی (مرداد و شهریور 1400) ارائه خواهد شد. انتظار می رود MIUI 13 شیائومی ابتدا در چین گسترش یابد و مدتی بعد، به تدریج برای دستگاه های جهانی منتشر شود.

در درحال حاضر نمی‌دانیم چه تغییراتی در MIUI 13 اعمال خواهد شد و شیائومی چه زبان طراحی را در پیش گرفته است؛ اما می‌توان حدس زد که حداقل همه‌ ی دستگاه‌ های اخیر شیائومی که از سال ۲۰۱۹ به بعد عرضه شده‌ اند، در فهرست ارتقا به MIUI 13 قرار خواهند گرفت.

MIUI 13 مبتنی بر اندروید 11 خواهند بود، زیرا اندروید 12 هنوز در مرحله ی بتا است و انتظار می رود در پاییز رسما ارائه شود.

گفته می شود شیائومی در حال تولید می میکس 4 است که احتمالا پرچم دار بعدی شرکت چینی خواهد بود و با می 11 اولترا مطابقت خواهد داشت.
احتمال دارد شیائومی، می میکس 4 را در کنار MIUI 13 در ماه آگوست 2021 رونمایی کند. طبق اخباری که تاکنون شنیدیم، می میکس 4 به دوربین زیر صفحه نمایش مجهز خواهد شد و از باند فوق وسیع پشتیبانی خواهد کرد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)