مانیتور گیمینگ ۱۸۰ هرتز MSI با دقت رنگ بالا از راه رسید

مانیتور گیمینگ ۱۸۰ هرتز MSI با دقت رنگ بالا از راه رسید

MSI بعد از رونمایی مانیتور ۴۰ اینچی MAG 401QR با نرخ نوسازی ۱۵۵ هرتز و وضوح UWQHD، از مانیتور گیمینگ مقرون‌به‌صرفه‌تر خود در چین پرده برداشت. با توجه به مشخصات رسمی در و‌ب‌سایت MSI، این مانیتور ۲۷ اینچی از وضوح ۱٬۹۲۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسلی بهره می‌برد.

به‌گفته‌ی MSI، مانیتور گیمینگ G274PFDE نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتزی دارد و زمان پاسخ‌دهی آن به یک میلی‌ثانیه می‌رسد. این مانیتور ۲۷ اینچی برای بازی‌های شوتر بهینه‌سازی شده است تا بهترین تجربه‌ را برای گیمرها رقم بزند. روشنایی مانیتور گیمینگ جدید MSI به ۲۵۰ نیت می‌رسد و از عمق رنگ ۸ بیت (۶ بیت + FRC) بهره می‌برد.

MSI از نسبت کنتراست ۱٬۰۰۰:۱ در مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی خود استفاده کرده است. این مانیتور گیمینگ ۹۹ درصد از گستره‌ی رنگی sRGB، نزدیک به ۹۶ درصد از گستره‌ی رنگی DCI-P3 و ۹۰ درصد از گستره‌ی رنگی Adobe RGB را پوشش می‌دهد.

به‌لطف فناوری G-Sync، همگام‌سازی نمایشگر با کارت گرافیک هایی مانند کارت گرافیک انویدیا به‌خوبی انجام می‌شود تا بازی‌ها با حداقل تأخیر اجرا شوند. مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی MSI از محتوای HDR هم پشتیبانی می‌کند. MSI در G274PFDE از دو درگاه DisplayPort 1.2، درگاه HDMI 2.0 و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون استفاده کرده است.

پایه‌ی مانیتور گیمینگ MSI قابل تنظیم است. مانیتور G274PFDE زاویه‌ی دید گسترده‌ی ۱۷۸ درجه را در اختیار کاربران می‌گذارد. قیمت مانیتور ام اس آی از ۲۶۹ یورو شروع می‌شود که نسبت به قیمت مانیتور های گیمینگ این شرکت اقتصادی‌تر است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)