گوشی هوشمند جدید موتورولا با دوربین زیر نمایشگر در راه است

گوشی هوشمند جدید موتورولا با دوربین زیر نمایشگر در راه است
ظاهرا گوشی هوشمند جدید موتورولا دارای دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهد بود.

گوشی هوشمند جدید موتورولا با دوربین زیر نمایشگر در راه است

2022 به نظر سال گوشی‌های هوشمند تاشو و دوربین زیر نمایشگر است. گزارش جدیدی توسط یکی از افشاگران مورد اعتماد دنیای فناوری منتشر شده که نشان می‌دهد موتورولا نیز در حال کار روی محصول جدیدی با دوربین زیرنمایشگر است.

دیجیتال‌چت‌استیشن گزارش کرده موتورولا علاقه‌ی زیادی به عرضه محصولاتی در سطح پرچم‌دار با تراشه‌های قدرتمند دارد. موتو S30 با اسنپدراگون 888 پلاس و موتو X30 (اج 30 اولترا در سطح جهانی) با تراشه اسنپدراگون 8 نسل اول در راه هستند. اکنون ممکن است مدل سوم دیگری با دوربین سلفی زیر نمایشگر به این دو ملحق شود.

به‌تازگی، چن جین، مدیر کل بخش تلفن لنوو در چین، با انتشار پستی در ویبو اعلام کرد موتورولا به‌طور رسمی نسل جدید پرچم‌دار خود که از اسنپدراگون 8 نسل اول استفاده می‌کند را در «اجلاس فناوری کوالکام اسنپدراگون» معرفی خواهد کرد. ممکن است دستگاه مذکور اولین گوشی هوشمندی باشد که از این تراشه استفاده می‌کند، زیرا انتظار می‌رود شیائومی 12 با همین تراشه در اواخر دسامبر عرضه شود.

هنوز اطلاعاتی درباره زمان دقیق عرضه گوشی هوشمندی که دارای دوربین زیرنمایشگر است اعلام نشده و هیچ نشانه‌ای مبنی بر عرضه آن همراه با Moto S30 و Moto X30 وجود ندارد. این یعنی ممکن است گوشی هوشمند مذکور در سه‌ماهه اول 2022 عرضه شود. جدای از این، در حال حاضر هیچ اطلاعات دیگری در مورد گوشی مرموز موتورولا در دست نیست. اما مطمئنا به‌زودی اخبار و شایعات بیشتری درباره آن منتشر خواهند شد.

در حال حاضر، گوشی‌های زیادی در بازار با دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش وجود ندارد. شیائومی و زدتی‌ای در این زمینه پیشرو هستند و اگر موتورولا بتواند به خوبی از پس آن برآید، فناوری مذکور می‌تواند بار دیگر گوشی‌های هوشمند این شرکت را به شهرت برساند.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)