کیس شش‌وجهی و سه‌گانه MSI گرما را بهتر مدیریت می‌کند

کیس شش‌وجهی و سه‌گانه MSI گرما را بهتر مدیریت می‌کند
MSI در نمایشگاه CES 2022 از کیس شش‌وجهی خود به نام MEG رونمایی کرد؛ این کیس برای مدیریت بهتر گرما از سه قسمت تشکیل شده و به جعبه‌ی اسرار شباهت دارد.

کیس شش‌وجهی و سه‌گانه MSI گرما را بهتر مدیریت می‌کند

در نمایشگاه CES 2022، کیس‌های زیادی با طراحی‌های عجیب و غریبی به نمایش گذاشته شدند؛ از کیس جدید Showcase PC که در دو مدل ساده و پیشرفته عرضه شد و تصاویر هولوگرافیک متحرک نمایش می‌داد گرفته تا کیس CyberPowerPC که به‌کمک 18 دریچه‌ی مکانیکی نفس می‌کشید. MSI نیز امسال با کیس شش‌وجهی سری ITX به نام MEG با ظاهری غیرمتعارف در حوزه‌ی کیس‌های کامپیوتری به این نمایشگاه آمد.

به گزارش Tomshardware، نمای بیرونی کیس در حالت ایستاده، سه پنل بزرگ و قابل جابه‌جایی و سه سطح دیگر برای کامل کردن شش وجه دیده می‌شود؛ این پنل‌ها امکان دسترسی به سه محفظه مجزا در داخل کیس را فراهم می‌کنند و فضای قابل‌توجهی برای قرار دادن کابل‌های قطعات داخلی ارائه می‌دهد. در اولین محفظه‌ی کیس شش‌وجهی MSI، کارت گرافیک پرچم‌دار GeForce RTX 3090 Ventus Ampere قرار دارد.

محفظه‌ی دوم این کیس به مادربرد و منبع تغذیه اختصاص دارد. مادربردی که در عکس‌های تبلیغاتی نمونه اولیه‌ی این کیس وجود دارد، MEG Z690i Unify است که به منبع تغذیه‌ای 750 واتی مجهز است. در نهایت، محفظه‌ی سوم کیس MEG برای قرارگیری سیستم خنک‌کننده مایع در نظر گرفته شده است. MSI در این سیستم از MEG CoreLiquid C280 استفاده کرده است که از رادیاتور آلومینیومی با پمپ یکپارچه و دو فن 140 میلی‌متری بهره می‌برد.

MSI به کمک آرایش محفظه سه‌گانه این کیس، می‌تواند گرمای تولید شده از اجزای جداگانه‌ی آن را مدیریت کرده و به عبارت دیگر در تئوری، عملکرد سیستم خنک‌کننده را بهبود بخشد. در نمونه‌ی اولیه کیس شش‌وجهی MSI از پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i9-12900K همراه با 32 گیگابایت حافظه Corsair Vengeance DDR5 و SSD دو ترابایتی Spatium M480 PCle 4.0 NMVe استفاده شده است.

کیس سه‌گانه MEG را می‌توان در دو حالت عمودی و افقی قرار داد و MSI این کیس را به هدف رقابت با بهترین کیس‌های کامپیوتری طراحی کرده است؛ با این حال، هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت‌گذاری یا زمان عرضه‌ی آن منتشر نکرده است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)