باگ جدید توییتر باعث ناپدیدشدن پیش نمایش پیوندها در iMessage می شود

باگ جدید توییتر باعث ناپدیدشدن پیش نمایش پیوندها در iMessage می شود
باگ جدیدی در توییتر دیده شده که باعث می شود پیش نمایش پیام ها در اپلیکیشن آی مسیج به درستی نشان داده نشود.

باگ جدید توییتر باعث ناپدیدشدن پیش نمایش پیوندها در iMessage می شود

کاربران سیستم های اپل، گاهی اوقات با باگ های غیرعادی مواجه می شوند. اکنون باگ جدید توییتر به دلایل ناشناخته، در مک او اس، آی او اس و واچ او اس باعث ناپدید شدن پیش نمایش پیام ها در آی مسیج می شود. 

به گزارش 9to5Mac، هربار که در اپلیکیشن آی مسیج آدرس وب سایتی را برای شخص یا گروه دیگری ارسال می کنید، پیش نمایشی از آن پیوند در پیام ظاهر می شود. وقتی آدرس پیوند مربوط به توییتر باشد، آی مسیج یک الگوی خاص با پس زمینه ی آبی دارد تا توییت را بدون نیاز به بازکردن آن در اپلیکیشن این پیام نشان می دهد. 

اگرچه پیش نمایش توییتر در اپلیکیشن آی مسیج همچنان کار می کند، اما اکنون اولین و آخرین کاراکتر توییت نمایش داده نمی شود. اینکه باگ مورد اشاره دقیقا از چه زمانی روی کاربران تاثیر گذاشته، هنوز مشخص نیست، اما برخی از کارکنان وب سایت 9to5Mac از روز پنج شنبه ی هفته ی قبل با آن مواجه شدند. 

دلایل این اشکال نیز نامشخص است، اما فرض بر این است که این مورد یک مشکل سمت سرور باشد، زیرا پیش نمایش پیام ها به صورت آنلاین تولید می شود. به عبارت دیگر، احتمالا مشکلی درسرورهای توییتر یا حتی آی مسیج وجود دارد که باعث می شود پیش نمایش پیام ها به درستی نشان داده نشود. 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)