رابط کاربری One UI 3.0 برای گلکسی فولد و گلکسی اس 10 منتشر شد

رابط کاربری One UI 3.0 برای گلکسی فولد و گلکسی اس 10 منتشر شد
اوایل امسال بود که شرکت سامسونگ رابط کاربری One UI 3.0 مبتنی بر اندروید 11 را منتشر کرد. حال نوبت به دو گوشی فولد و اس 10 رسیده تا این به روز رسانی را دریافت کنند.

رابط کاربری One UI 3.0

شرکت سامسونگ سالهاست که بر روی رابط کاربری خود به صورت تخصصی کار میکند. آخرین آپدیت منتشر شده اندروید 11 روی گوشی های سامسونگ با رابط کاربری One UI 3.0 همراه است که تغییرات ظاهری و ویژگی های گسترده ای را به خود دیده است. البته که این به روز رسانی فقط برای برخی از گوشی های سامسونگ منتشر شده است، حال غول کره ای قصد دارد تا دستگاه های بیشتری را به نسخه جدید مجهز کند. از جمله این دستگاه ها میتوان به فولد و اس 10 اشاره کرد که کاربران آمریکایی اولین دریافت کنندگان این به روز رسانی بر روی گوشی های خود هستند.

به روز رسانی گلکسی فولد

گلکسی فولد به روز رسانی اندروید 11 را با کد F900U1UEU4DUA3 همراه با One UI 3.0 دریافت خواهد کرد. این دومین به روز رسانی اندرویدی دستگاه مورد بحث است که طبق قول سامسونگ به کاربران، پرچمدارانی که از سال 2019 به بعد توسط این شرکت معرفی شوند، سه سال به روز رسانی اندرویدی را دریافت خواهند کرد که با این احتساب در آینده، اندروید 12 نیز برای دو دستگاه مورد بحث منتشر خواهد شد. البته که کاربران تا زمان آماده سازی اندروید 12، باید فعلا به نسخه 11 این سیستم عامل بسنده کند.

در همین حال، گلکسی اس 10 نیز آمریکا نسخه سه رابط کاربری سامسونگ را دریافت کرده که مبتنی بر اندروید 11 است این نسخه با کد G97xU1UEU4FUA4 منتشر شده است.

البته هنوز مشخص نیست که سایر نقاط جهان چه زمانی این به روز رسانی را دریافت کنند، اما شما میتوانید برای اطمینان هر چند هفته یکبار اقدام به بررسی این موضوع کنید. برای این کار شما میتوانید به تنظیمات گوشی خود رفته و از قسمت به روز رسانی نرم افزاری اقدام به بررسی انتشار یا عدم انتشار نسخه جدید برای گوشی خود کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)