وان‌پلاس ۱۲ این هفته رونمایی می‌شود

وان‌پلاس ۱۲ این هفته رونمایی می‌شود

وان‌پلاس اخیراً گوشی تاشدنی وان‌پلاس Open را رونمایی کرده است که روشنایی نمایشگر آن به عدد خیره‌کننده‌ی ۲۸۰۰ نیت می‌رسد. اکنون این شرکت توضیحاتی درباره‌ی نسل بعدی پرچم‌دارش، یعنی وان‌پلاس ۱۲ ارائه داده و قرار است به‌زودی از این گوشی هوشمند رونمایی کند.

وان‌پلاس در ویبو تأیید کرد که محصول جدیدش ۲۴ اکتبر ۲۰۲۳ (۲ آبان ۱۴۰۲) رونمایی خواهد شد. نکته‌ی مهم این است که اجلاس کوالکام Snapdragon نیز در همین تاریخ برگزار خواهد شد؛‌ جایی‌ که انتظار داریم پردازنده پرچم‌دار Snapdragon 8 Gen 3 را رونمایی کند. بدین‌ترتیب، به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس از رویداد بعدی خود برای معرفی وان‌پلاس ۱۲ استفاده خواهد کرد.

درحال‌حاضر، وان‌پلاس به هیچ‌یک از مزیت‌های عملکردی Snapdragon 8 Gen 3 اشاره نکرده است و درعوض روی فناوری چشمگیر نمایشگرهای جدید تمرکز دارد. به‌عنوان مثال، این شرکت در تیزر خود اشاره می‌کند که ۲۴ اکتبر، لحظه‌ای تاریخی برای نمایشگرهای چینی خواهد بود.

طبق اعلام افشاگر نام‌آشنا، Digital Chat Station، وان‌پلاس با همکاری اوپو و BOE موفق شده است نمایشگری با وضوح 1440p و حداکثر روشنایی خارق‌العاده‌ی ۳۰۰۰ نیتی تولید کند که احتمالاً از آن در وان پلاس ۱۲ استفاده کرده است.

باتوجه‌به این گزارش‌ها، به‌نظر می‌رسد نسل بعدی گوشی وان‌ پلاس از روشن‌ترین صفحه‌نمایش بازار بهره خواهد برد و نیز یکی از اولین محصولاتی خواهد بود که به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 3 مجهز خواهد شد. ناگفته نماند که قیمت گوشی وان‌پلاس ۱۲ هنوز مشخص نیست.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)