همکاری OnePlus و گوگل برای بهبود سیستم عامل Wear OS

همکاری OnePlus و گوگل برای بهبود سیستم عامل Wear OS

 دو شرکت گوگل و OnePlus در حال همکاری برای بهبود سیستم عامل Wear OS گوگل به منظور ارتباط بهتر این سیستم عامل با گوشی های اندرویدی هستند.

پیت لاو، مدیر عامل شرکت سازنده تلفن های هوشمند چینی، در مصاحبه اخیر خود همکاری با غول موتور جستجو را فاش کرده است و از همکاری Oneplus با Google  برای بهبود Wear OS خبر داده است.

طبق گزارش 9t05Google، پیت لاو اظهار داشت که OnePlus مستقیما با Google در پروژه بهبود Wear OS کار می کند. در حال حاضر، هردو شرکت برای بهبود سیستم و نحوه ارتباط آن با تلفن های هوشمند اندرویدی و تلویزبون های اندروید دست به دست هم داده اند. این پیشرفت در ارتباط بین دستگاه ها باعث افزایش قابلیت همکاری بین سیستم عامل های مختلف خواهد شد. اگرچه هنوز مشخص نیست این شرکت ها چگونه قصد رسیدن به این هدف را دارند.

پیت لاو افزود Wear OS قطعا جای پیشرفت دارد. آنچه ما در تلاش هستیم انجام دهیم این است که با Google همکاری کنیم تا بتوانیم ارتباط بین اکوسیستم  Wear OS ،Android TV و تلفن های هوشمند Android را بهبود بخشیم تا این توانایی را برای همکاری بیشتر دستگاه در اکوسیستم ها ایجاد کنیم. این موردی است که از نظر Google نیز مثبت مورد بررسی قرار گرفته است. بنابراین این جهتی است که ما در تلاش هستیم آن را توسعه دهیم، اما اکنون چیز بیشتری نمی توانم در این رابطه بگویم.

متاسفانه این خبر به این معنی نیست که ساعت های هوشمند آینده از Wear OS پشتیبانی خواهند کرد، مدیر عامل OnePlus در مصاحبه خود روشن کرده است که هنوز مشخص نیست که آیا ساعت های هوشمند OnePlus از این سیستم عامل پشتیبانی می کنند یا نه.
با این حال، ممکن است در آینده نزدیک همچنان شاهد همکاری این دو شرکت باشیم زیرا هر دو شرکت از نزدیک در زمینه بهبود سیستم عامل ها کار می کنند. همچنین می توان انتظار داشت که به زودی شاهد پیشرفت های چشمگیر در سیستم عامل Wear OS باشیم، بنابراین در آینده خبرهای به روز شده مارا دنبال کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)