وان پلاس نورد CE 2 با تراشه ی Dimensity 900 به زودی معرفی می شود

وان پلاس نورد CE 2 با تراشه ی  Dimensity 900 به زودی معرفی می شود
گوشی جدید وان پلاس نورد CE 2 فایوجی که یک میان رده محسوب می شود، پنج شنبه 28 بهمن، با تراشه دایمنسیتی 900 مدیاتک، رونمایی می شود.

وان پلاس نورد CE 2 با تراشه ی Dimensity 900 به زودی معرفی می شود

وان پلاس قرار است کمتر از یک هفته ی دیگر از گوشی نورد CE 2 به صورت رسمی رونمایی کند. پیش تر مشخصاتی مانند شارژر 65 واتی از این گوشی افشا شده بود؛ اما حالا صفحه رسمی وان پلاس هند مشخصات دیگری از این گوشی برملا کرده که خبر از استفاده تراشه Dimensity 900 در بطن این گوشی می دهد. 

گفتنی است که مشخصات افشاشده به اینجا ختم نمی شود؛ تصویر جدیدی منتشر شده که CE 2 را در رنگ آبی باهامایی نشان می دهد. ظاهرا این عکس در وب سایت وان پلاس و به صورت سهوی فاش شده است. با اینکه نمی توان صحت این عکس یا رندر را تایید کرد؛ اما می توان گفت این عکس واقعا رسمی به نظر می رسد. 

انتظار می رود گوشی وان پلاس نورد CE 2 از همان نمایشگر و ظرفیت باتری نسل پیشین خود، به همراه دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، سلفی 16 مگاپیکسلی و قیمت مقرون به صرفه، بهره ببرد؛ همچنین شایعه شده است که میان رده ی جدید وانیلاس به صورت پیش فرض مجهز به اندروید 11 باشد و با به روزرسانی تا دو نسخه ی بعدی، اندروید 13 را نیز دریافت کند. 

شایعات دیگری در مورد CE 2 وجود دارند که مشخصات احتمالی ای مانند نمایشگر 6/43 اینچ AMOLED با وضوح FHD+ و پشتیبانی از HDR10+، لایه‌ ی محافظ گوریلا گلس ۵، ضخامت ۷٫۸ میلی‌ متری، وزن ۱۷۳ گرمی و پشتیبانی از جک ۳٫۵ میلی‌ متری هدفون به همراه کارت حافظه‌ ی جانبی تا ۱ ترابایت را برای این گوشی جدید وان‌ پلاس در نظر می‌ گیرند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)