وان پلاس از نسخه هری پاتر ساعت هوشمند رونمایی کرد

وان پلاس از نسخه هری پاتر ساعت هوشمند رونمایی کرد
نسخه هری پاتر وان پلاس واچ با ویژگی های جذاب در هند رونمایی شد. این ساعت هوشمند که ابعاد یکسانی با نسخه استاندارد دارد، با قیمت 225 دلار به فروش می رسد.

وان پلاس از نسخه هری پاتر ساعت هوشمند رونمایی کرد

ساعت هوشمند هری پاتر ادیشن وان پلاس سه ماه جلوتر از سالگرد 20 سالگی اکران این فیلم محبوب معرفی شده. ساعت هوشمند جدید وان پلاس از یک نمایشگر 1.39 اینچی امولد بهره می برد که رزولوشنی 454 در 454 پیکسل دارد. وان پلاس ادعا می کند عمر باتری این ساعت به دو هفته می دهد و آن را به سیستم عامل اختصاصی مجهز کرده است.

نسخه هری پاتر وان پلاس واچ به بدنه از جنس فولاد ضد زنگ با رنگ مسی مجهز شده، بند آن از چرم گیاهی ساخته شده و یک واچ فیس اختصاصی از هاگوارتز دارد.

واچ فیس های اختصاصی این ساعت همگی برگرفته از فیلم محبوب هری پاتر هستند که نام آن ها گریفیندور، اسلیترین، هافلپاف و ریونکلا است. در سراسر رابط کاربری انیمیشن هایی با محوری هری پاتر مشاهده می شود و بسته بندی منحصر به فرد با تم جادوگری دارد.

از دیگر ویژگی های این ساعت می توان به مقاومت در مقابل گرد و غبار و آب اشاره کرد و همچنین روی دکمه کناری ساعت یک علامت شبیه زخم روی پیشانی هری پاتر به کار رفته تا حس و حال متفاوتی را به کاربر منتقل کند.

گواهی IP68، پشتیبانی از 110 حالت ورزشی، پایش SpO2، پایش خواب، پایش استرس و نظارت بر ضربان قلب هم از دیگر مشخصات نسخه هری پاتر وان پلاس واچ هستند. فروشگاه وان پلاس از فردا فروش این ساعت را آغاز می کند که برای افرادی که اولین خرید را ثبت کنن، تخفیف هایی در نظر گرفته خواهد شد. قیمت این ساعت 225 دلار ات و به زودی وارد بازار می شود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)