کنسول دستی ONEXFLY با پردازنده Ryzen 7 7840U و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

کنسول دستی ONEXFLY با پردازنده Ryzen 7 7840U و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

کنسول بازی ONEXFLY به پردازنده Ryzen 7 7840U با معماری Zen4 شرکت AMD مجهز شده است که از قدرت پردازشی مناسبی بهره می‌برد. در ساختار این APU، از پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی Radeon 780M با معماری 3 RDNA استفاده شده است. واحد پردازش گرافیکی ONEXFLY دارای ۱۲ واحد محاسباتی با ۷۶۸ هسته است که حداکثر فرکانس آن‌ها، ۲۸۰۰ مگاهرتز است. این APU، یکی از بهترین‌های موجود در بازار است که با توان مصرفی ۱۵ تا ۲۸ وات، عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

کنسول دستی ONEXFLY به یک نمایشگر ۷ اینچی با حاشیه‌های بسیار نازک مجهز شده که از وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ بهره می‌برد. نمایشگر این دستگاه، از رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و دارای حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت است.

وزن این کنسول دستی بازی حدوداً ۵۸۰ گرم است که در مقایسه با رقیب خود، ROG Ally ایسوس با وزن ۶۰۸ گرم، سبک‌تر است. وان نت‌بوک برای تأمین انرژی کنسول بازی دستی خود، از یک باتری ۴۸ واتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع GaN استفاده کرده است که بسته به میزان استفاده، به‌طور متوسط ۲ تا ۴ ساعت شارژدهی خواهد داشت.

به گزارش wccftech، وان نت‌بوک با تمرکز بر زیبایی، ظاهر جذابی را برای این دستگاه به ارمغان آورده است. این دستگاه از چند حالت مختلف نورپردازی RGB پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا حالت نوردهی کنسول را براساس سلیقه خود، تنظیم کنند. همچنین، نورپردازی RGB در امتداد جوی استیک‌ها وجود دارد که به کاربران کمک می‌کند تا در محیط‌های کم نور یا تاریک نیز از این دستگاه استفاده کنند. ONEXFLY احتمالاً با دو رنگ مشکی و سفید روانه بازار خواهد شد.

گفتنی است که اطلاعات این دستگاه در یک وب‌سایت منتشر شده است و وان نت‌بوک هنوز به زمان عرضه و قیمت آن اشاره‌ی نکرده است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)