گوشی اقتصادی اوپو A38 با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و شارژ ۳۳ وات معرفی شد

گوشی اقتصادی اوپو A38 با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و شارژ ۳۳ وات معرفی شد

هفته‌ی گذشته، اطلاعاتی درمورد گوشی اوپو A38 فاش شد. امروز در سکوت خبری و ازطریق وب‌سایت اماراتی این شرکت شاهد رونمایی گوشی A38 بودیم. همان‌طورکه پیش‌بینی شده بود، این گوشی با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و فقط در مدل LTE عرضه خواهد شد. این در حالی است که اکثر شهرهای امارات از پوشش 5G برخوردارند.

اوپو A38 از نمایشگر ۶٫۵۶ اینچی LCD با وضوح HD پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی این دستگاه نیز در بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر تعبیه شده است. یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی به‌همراه فلش LED سیستم دوربین پشتی این گوشی را کامل می‌کند.

قلب تپنده‌ی گوشی اوپو A38 پردازنده Helio G85 مدیاتک است و درکنار آن ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در نظر گرفته شده است. این دستگاه از درگاه کارت حافظه‌ی microSD تا یک ترابایت نیز پشتیبانی می‌کند.

اوپو A38 از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند. این شرکت چینی قول داده گوشی جدیدش تا دوونیم سال به‌روزرسانی‌های جدید سیستم‌عامل را دریافت کند.

از دیگر ویژگی‌های اوپو A38 می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، بلوتوث ۵٫۳ و سازگاری با همه‌ی استانداردهای GNSS اشاره کرد. این محصول در دو رنگ مشکی و طلایی روانه‌ی بازار خواهد شد؛ البته قیمت گوشی اوپو یا تاریخ عرضه‌ی آن هنوز مشخص نیست.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)