گوشی اوپو فایند X7 با طراحی عجیب دوربین‌ها به‌نمایش گذاشته شد

گوشی اوپو فایند X7 با طراحی عجیب دوربین‌ها به‌نمایش گذاشته شد

تاکنون اطلاعات زیادی از اوپو فایند X7 فاش شده است و اوپو احتمالا به‌زودی این گوشی را رونمایی می‌کند. قبلا تصویر فایند X7 پرو در اینترنت منتشر شده بود که طراحی دوربین‌های تله‌فوتو پریسکوپی این گوشی را نشان می‌داد. حالا رندری از گوشی فایند X7 استاندارد در X منتشر شده است.

براساس گزارش‌های قبلی، اوپو فایند X7 به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT808 و دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B مجهز خواهد بود.

رندر فاش‌شده نشان می‌دهد که طراحی هر دو گوشی فایند X7 و فایند X7 پرو نزدیک به‌هم است و اوپو طراحی منسجمی را در این سری حفظ کرده است. در پنل جلویی گوشی می‌توانیم صفحه‌نمایش خمیده با پانچ هول را ببینیم.

انتظار می‌رود که فایند X7 از پردازنده‌ی مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ استفاده کند. این پردازنده براساس فرایند ۴ نانومتری TSMC ساخته شده و شامل یک هسته‌ی Cortex-X4 با فرکانس ۳٫۲۵ گیگاهرتز و سه هسته‌ی Cortex-X4 با فرکانس ۲٫۸۵ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی Cortex -A720 با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز است.

همچنین، گفته می‌شود جدیدترین گوشی اوپو به ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر یک ترابایت فضای‌ ذخیره‌سازی UFS 4 و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ ۱۰۰ وات مجهز خواهد بود.

اوپو هنوز تاریخ عرضه‌ و قیمت گوشی سری فایند X7 را اعلام نکرده است؛ اما باتوجه‌به اطلاعات و شایعات قبلی، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این دستگاه به‌زودی رسماً معرفی شود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)