گوشی گیمینگ اوپو نخستین محصول مخصوص بازی کمپانی چینی

گوشی گیمینگ اوپو نخستین محصول مخصوص بازی کمپانی چینی
گوشی گیمینگ اوپو به عنوان محصول آینده این شرکت چینی، شباهت بسیاری با محصولات مخصوص بازی لنوو و ایسوس داشته و فاقد هرگونه طراحی پانچ هول با ناچ است.

گوشی گیمینگ اوپو ابتکار جدید کمپانی چینی

چندی پیش اعلام شد که شرکت چینی اوپو در حال ساخت تراشه ISP انحصاری خود است تا به وسیله آن کیفیت دوربین های موبایل خود را بهبود بخشد. اما ظاهرا ابتکارات این کمپانی تنها محدود به دوربین نیست.

طبق گزارش جدید 91mobiles، کمپانی چینی اوپو احتمالا در آینده نزدیک وارد بازار گوشی های مخصوص بازی می شود. با توجه به اطلاعات منتشر شده در این وب سایت، Oppo به تازگی پتنت جدید را در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) به ثبت رسانده که گویا به یک گوشی گیمینگ اشاره می کند.
رندرهای ارائه شده در این پتنت، جزئیات کلی درباره گوشی هوشمند جدید را نشان می دهند. ظاهر دستگاه شبیه به سایر گوشی های گیمینگ مثل لنوو لژیون 2 پرو و راگ فون 5 ایسوس است. به همین خاطر می توان هندست طراحی شده در پتنت جدید را به عنوان گوشی گیمینگ اوپو در نظر گرفت.

نمای جلویی گوشی نشان می دهد که نمایشگر فاقد حفره یا ناچ است. در عوض، قسمت بالایی و پایینی دستگاه کمی ضخیم تر هستند. پس احتمالا دوربین سلفی در حاشیه بالایی قرار می گیرند.

ظاهر پنل پشتی گوشی با تمرکز روی گیمینگ طراحی شده و شامل یک سیستم دوربین چهارگانه است. هرچند شباهت بسیاری به گوش رنو 5 مارول ادیشن دارد.

یک میکروفون در لبه بالایی دستگاه به چشم می خورد. حال آنکه لبه پایینی جایگاه جک صوتی 3.5 میلی متری، یک میکروفون، پورت یو اس بی و شیار توری بلندگو است. لبه سمت چپ شامل کلید روشن و خاموش و لبه سمت راست شامل دکمه های تنظیم صدا می شود.

گوشی گیمینگ اوپو فعلا در حد پتنت بوده و کمپانی چینی هنوز فعالیت خود روی این محصول را رسما اعلام نکرده است. ما در صورت ورود این گوشی به وب سایت های صدور جواز در آینده، بدون شک جزئیات بیشتری در دست اصحاب رسانه قرار می گیرد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)