گوشی پوکو X6 با اسنپدراگون 7s نسل ۲ در گیک‌بنچ دیده شد

گوشی پوکو X6 با اسنپدراگون 7s نسل ۲ در گیک‌بنچ دیده شد

انتظار می‌رود سری X6 از گوشی شیائومی پوکو به‌زودی با حداقل دو گوشی پوکو X6 و پوکو X6 پرو عرضه شود. این دو گوشی پوکو قبلاً در چندین وب‌سایت گواهینامه مشاهده شده‌اند که نشان می‌دهد عرضه‌ی آن‌ها نزدیک است. اکنون پوکو X6 در گیک‌بنچ فهرست و برخی از مشخصات اصلی آن فاش شده است.

دیتابیس گیک‌بنچ نشان می‌دهد که امتیاز پوکو X6 در آزمون تک‌هسته‌ای ۱,۰۱۳ و در آزمون چند‌هسته‌ای ۲,۸۶۵ بوده است. این فهرست همچنین تأیید می‌کند که گوشی پوکو X6 از پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای با حداکثر سرعت ۲٫۴۰ گیگاهرتز تغذیه می‌کند.

پردازنده‌ی پوکو X6 به‌احتمال زیاد اسنپدراگون 7s نسل ۲ است. این پردازنده با گرافیک آدرنو تی‌ام ۷۱۰ جفت شده است. به‌علاوه، این گوشی سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند و به ۱۲ گیگابایت رم مجهز است.

اسم رمز این گوشی هوشمند گارنت است. این همان اسم رمزی است که پیش‌تر برای ردمی نوت ۱۳ پرو استفاده شده بود. اسم مشابه آن‌ها این تصور را بیشتر تقویت می‌کند که پوکو X6 ممکن است نسخه‌ی تغییرنامه‌یافته‌ی ردمی نوت ۱۳ پرو باشد.

اگر پوکو X6 نسخه‌ای از ردمی نوت ۱۳ پرو باشد، این گوشی هوشمند پنل اولد ۶٫۶۸ اینچی با وضوح 1.5K (معادل ۲۷۱۲ × ۱۲۲۰ پیکسل) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد داشت.

پوکو X6 احتمالاً از دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال و دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. پوکو X6 همچنین ممکن است دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی داشته باشد.

مدل جهانی پوکو X6 ممکن است به‌جای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی داشته باشد. به همین ترتیب، این گوشی احتمالاً باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی خواهد داشت.

شیائومی هنوز مشخصات دقیق و قیمت گوشی و تاریخ عرضه‌ی سری پوکو X6 را اعلام نکرده است. احتمالاً این گوشی به یکی از بهترین گوشی های پوکو تبدیل خواهد شد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)