احتمال رونمایی زودهنگام از گلکسی M22 سامسونگ

احتمال رونمایی زودهنگام از گلکسی M22 سامسونگ
سری M تلفن های هوشمند سامسونگ همواره با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب در اختیار مشتریان قرار گرفته است. حال گفته می شود این غول کره ای قصد دارد به زودی از جدیدترین گوشی مقرون به صرفه خود رونمایی کند.

احتمال رونمایی زودهنگام از گلکسی M22 سامسونگ

گوشی های سری M سامسونگ در دسته محصولات مقرون به صرفه سامسونگ قرار دارند. به همین دلیل استقبال از آنها باعث شده اخبار زیادی پیرامون گلکسی M22 منتشر شود.

به گزارش رسانه SamMobile صفحه پشتیبانی روسی مربوط به این محصول توسط سامسونگ رونمایی از گلکسی M22 بزودی اتفاق خواهد افتاد.

باتوجه به شایعات گفته می شود این گوشی از یک صفحه نمایش سوپر آمولد 6.4 اینچ با رزولوشن  720 × 1600، نسبت صفحه نمایش 20:9 همراه نرخ تازه سازی 90 هرتز، پردازنده مدیاتک هلیو G80، حافظه رم 4 و حافظه رام 128 گیگابایتی و پشتیبانی از microSD تا 1 ترابایت بهره می برد.

در زمینه سیستم دوربین گفته می شود گلکسی M22 از یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی بهره می برد. بعلاوه گفته می شود احتمالا از طراحی ناچ قطره ای در این دستگاه استفاده شود.

هم چنین شایعات حاکی از آن است گوشی خوش قیمت پیشرو در حقیقت همان گلکسی A22 بوده و سخت افزار آنها هیچ تفاوتی با یکدیگر نخواهد داشت.

البته پیش از این نیز ما شاهد حرکتی مشابه در دیگر کمپانی ها بوده ایم. دلیل این در حقیقت معرفی محصولی جداگانه با قیمتی کمتر است تا کاربران بیشتری بتوانند به محصولات شرکت دست پیدا کنند.

طبق گزارشات گوشی مقرون به صرفه پیشرو در رنگ های آبی، مشکی و سفید همراه یک باتری غول پیکر 6000 میلی آمپری با برچسب قیمتی 285 دلار در اختیار مشتریان و طرفداران این سری قرار خواهد گرفت. 

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)