احتمال عرضه مجدد شیائومی ردمی نوت 8 در برخی از بازارها

احتمال عرضه مجدد شیائومی ردمی نوت 8 در برخی از بازارها
یکی از افشاگران سرشناس که اخبار و حواشی محصولات شیائومی را پوشش میدهد، در توییتی به احتمال عرضه مجدد ردمی نوت 8 اشاره کرده است.

احتمال عرضه مجدد شیائومی ردمی نوت 8

ردمی نوت 8 یکی از محصولات پرطرفدار شیائومی بود که توانست موقفیت گسترده ای در بازار های مختلف جهان کسب کند؛ اما به نظر میرسد کار شیائومی با این گوشی هوشمند تمام نشده است و در نظر دارد دوباره ردمی نوت 8 را در برخی از بازارهای دنیا عرضه کند.

در رشته توییتی، یکی از افشاگران اطلاعات جالبی ارائه کرده و خبر از احتمال عرضه مجدد ردمی نوت 8 داده است. طبق گفته وی، محصولی از شیائومی در فهرست FCC رویت شده که از شماره مدل M1908C3JGG استفاده میکند.

از مشخصات سخت افزاری گوشی هوشمند مرموز شیائومی میتوان به تراشه مدیاتک G85، باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت و MIUI 12.5 اشاره کرد. ردمی نوت 8 در سال 2019 با مشخصاتی مانند تراشه اسنپدراگون 665 کوالکام و باتری با ظرفیت مشابه یعنی 4000 میلی آمپر ساعت روانه بازار شد.
در برخی گزارش های دیگر گفته شده است فناوری شارژ با ارتقا همراه خواهد بود و به جای شارژ 18 وات از شارژ 22/5 وات استفاده خواهد شد. در پنل پشتی گوشی ماژول دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت و برای حافظه ذخیره سازی ، علاقه مندان به خرید نسخه جدید ردمی نوت 8 شیائومی گزینه ای با ظرفیت 128 گیگابایت خواهند داشت.

متاسفانه هنوز ظرفیت های دیگر ردمی نوت 8 مشخص نشده است و نمیدانیم آیا تفاوت های دو نسخه تنها به موارد ذکر شده ختم میشود یا تغییراتی از جمله ابعاد صفحه نمایش یا حجم رم نیز شامل آن میشود. انتظار میرود نسخه جدید ردمی نوت 8 در بازارهایی از جمله کشور روسیه و کشورهای دیگر اروپایی عرضه شود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)