مشخصات احتمالی دوربین و طراحی پنل پشتی شیائومی 12 اولترا منتشر شد

مشخصات احتمالی دوربین و طراحی پنل پشتی شیائومی 12 اولترا منتشر شد
تصویر منتشر شده از شیائومی 12 اولترا، مشخصات احتمالی دوربین با نحوه ی چینش آن و طراحی پنل پشتی این گوشی پرچم دار را نشان می دهد.

مشخصات احتمالی دوربین و طراحی پنل پشتی شیائومی 12 اولترا منتشر شد

گفته می شود که شیائومی ۱۲ اولترا (Xiaomi 12 Ultra) ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ معرفی می‌ شود. چند روز پیش تصاویر احتمالی از نمونه‌ ی اولیه‌ ی گوشی پرچم‌ دار مذکور و قاب محافظ آن که توسط شرکت شخص ثالثی طراحی شده بود، در شبکه‌ی اجتماعی چینی Weibo منتشر شد. اکنون به گزارش notebookcheck، تصویری از پنل پشتی شیائومی 12 اولترا در دسترس قرار گرفته است. 

تصویر زیر ظاهرا ویرایش شده یا جعلی نیست؛ اما باز هم هیچ تضمینی وجود ندارد که طراحی نهایی دوربین شیائومی 12 اولترا باشد. در هر حال، هشت بریدگی درمحفظه ی بزرگ دوربین با قاب محافظ که در گزارش قبل منتشر شد، مطابقت دارد. 

افزون بر این، هشت بریدگی ظاهرا شامل هشت دوربین نیست و گفته می شود که شیائومی 12 اولترا در پنل پشت به دوربین سه گانه از جمله دوربین اصلی 50 مگاپیکسل با حسگر IMX989 سونی، دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسل و تله فوتو مجهز خواهد شد. در ضمن، شیائومی مدعی شده که 12 اولترا دارای دوربین 3D ToF نیز خواهد بود. احتمالا سایر برش ها برای سخت افزارهای جانبی بیشتر مانند ماژول فلاش LED هستند.

جدا از موارد مذکور، درباره ی مشخصات دوربین این گوشی همچنین گفته می شود که دارای زوم 120 برابری و دوربین هایی خواهد بود که محدوده ی فاصله کانونی معادل 12 تا 120 میلی متر را پوشش می دهند. شیائومی 12 اولترا ظاهرا جزوه اولین گوشی های هوشمند محسوب می شود که از  Snapdragon 8 Gen 1 Plus بهره خواهد برد. این تراشه‌ ی پرچم‌ دار در تاریخ ۲۰ مه ۲۰۲۲ (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) رونمایی خواهد شد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)