مشخصات احتمالی و تاریخ معرفی Xiaomi CIVI 1S منتشر شد

مشخصات احتمالی و تاریخ معرفی Xiaomi CIVI 1S منتشر شد
شیائومی CIVI 1S، نسخه پیشرفته ی شیائومی CIVI، سه روز دیگر رونمایی می شود. این گوشی احتمالا به صفحه نمایش 120 هرتز و تراشه ی اسنپدراگون 778G پلاس مجهز خواهد بود.

مشخصات احتمالی و تاریخ معرفی Xiaomi CIVI 1S منتشر شد

شیائومی در سال 2021 گوشی هوشمند شیائومی CIVI را در چین معرفی کرد. گزارش های قبلی ادعا می کردند که شرکت مذکور روی نسخه ی به روز شده ی این گوشی کار می کند. به گزارش Gizmochina، امروز این غول فناوری رسما تایید کرد که شیائومی CIVI 1S در 21 آوریل (اول اردیبهشت 1401) ساعت 15:30 به وقت تهران در چین معرفی می شود. 

طبق پوستر تبلیغاتی منتشر شده، شیائومی CIVI 1S طراحی بسیار نازک خواهد داشت و در پنل پشت از دوبین سه گانه در قسمت بالا سمت چپ بهره می برد. 

براساس گزارش های قبلی، شیائومی CIVI 1S به صفحه نمایش 6/55 اینچی AMOLED LTPO، رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی (رفرش ریت) 120 هرتز مجهز خواهد شد. از نظر طراحی، CIVI 1S لبه های منحنی و حفره ای در بالا و وسط صفحه نمایش برای میزبانی دوربین سلفی است. 

گفته می شود که شیائومی CIVI 1S در پنل جلویی احتمالا از دوربین سلفی 32 مگاپیکسل IMX616  سونی و در پنل پشتی از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی GW3 با قابلیت لرزش گیر اپتیکال تصویر (OIS)، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی IMX355 سونی و دوربین 2 مگاپیکسلی B&W تعبیه خواهد شد. 
قدرت سخت افزاری این گوشی شیائومی را احتمالا تراشه ی اسنپدراگون 778G پلاس به همراه 8 یا 12 گیگابایت حافظه ی رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی تامین خواهد کرد. باتری 4500 میلی آمپرساعتی با قابلیت با پشتیبانی از شارژ سریع55 یا 67 وات نیز وظیفه ی تامین انرژی CIVI 1S را برعهده خواهد گرفت. فروش گوشی CIVI 1S احتمالا از ماه می (اردیبهشت و خرداد 1401) در چین آغاز می شود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)